Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будянський, Дмитро Васильович
dc.date.accessioned 2024-11-27T13:34:14Z
dc.date.available 2024-11-27T13:34:14Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Будянський, Дмитро Васильович. Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Будянський Дмитро Васильович ; наук. керівник Лобова Ольга Володимирівна ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2006. - 241 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46789
dc.description.abstract У дисертації комплексно розглянуто проблему формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. Конкретизовано зміст і структуру поняття "педагогічний артистизм". Розглянуто специфічні риси артистизму вчителя гуманітарних дисциплін. Визначено критерії (інформаційний, художньо-емоційний, діяльнісно-практичний) та рівні (низький, базовий, достатній, високий) сформованості педагогічного артистизму. Описано технологію формування педагогічного артистизму майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, яка грунтується на елементах системи К.С. Станіславського, М.О. Чехова, Л.С. Курбаса, драмогерменевтики, драматизації. З метою оцінки рівня сформованості артистизму студентів гуманітарних факультетів проведено комплексну діагностику із використанням різноманітних методик (тестування, анкетування, завдання театральної педагогіки). У результаті педагогічного експерименту підтверджена ефективність розробленої технології формування педагогічного артистизму вчителів гуманітарних дисциплін. uk
dc.description.abstract The problem of the formation of the pedagogical virtuosity of the future teacher of the Humanities is considered in a complex. The content and the structure of concept "pedagogical virtuosity" are specified. The specific features of the virtuosity of the teacher of the Humanities are considered. The criterions and levels of the formed pedagogical virtuosity are determined. The technology of the formation of the pedagogical virtuosity of the future teachers of the Humanities, which is based on the elements of Stanislavski's, Chekhov's, Kurbas' systems, dramagermenevtics, dramatization, is described. The complex diagnostics with the use of various techniques has been carried out in order to define the level of the formed pedagogical virtuosity of the students of the Humanities. As a result of the pedagogical experiment the efficiency of the technology of the formation of the virtuosity of the future teacher of the Humanities is confirmed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічний артистизм uk
dc.subject технологія формування педагогічного артистизму uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject театральна педагогіка uk
dc.subject система К. С. Станіславського uk
dc.subject драмогерменевтика uk
dc.subject драматизація uk
dc.subject pedagogical virtuosity uk
dc.subject technology of the formation of the virtuosity of the future teacher uk
dc.subject pedagogical skill uk
dc.subject theatrical pedagogic uk
dc.subject Stanislavski's system uk
dc.subject dramagermenevtics uk
dc.subject dramatization uk
dc.title Формування педагогічного артистизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін uk
dc.title.alternative The formation of the pedagogical virtuosity of the future teacher of the Humanities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.134:7.021.42+792.028.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу