Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Удосконалення критичного мислення на уроках української літератури в учнів з інтелектуальними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.contributor.author Конопацька, Олена Семенівна
dc.date.accessioned 2024-11-26T13:27:19Z
dc.date.available 2024-11-26T13:27:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Удосконалення критичного мислення на уроках української літератури в учнів з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець, О. С. Конопацька // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 11 (45). – С. 480-491. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46776
dc.description.abstract Розглянуто питання удосконалення критичного мислення стосовно викладання української літератури у закладі спеціальної освіти. Зокрема, висвітлено теоретико-методологічні засади та практику впровад-ження технології розвитку критичного мислення на уроках української літератури в учнів з інтелектуальними порушеннями. Доведено, що розгля-нута технологія є активним та інтерактивним процесом пізнання, що відбується одночасно на багатьох рівнях. Наголошується, що удосконалення критичного мислення на уроках є ефективним засобом розвитку логічного мислення школярів. uk
dc.description.abstract The article considers the issues of improving critical thinking in the teaching of Ukrainian literature in a special education institution. In particular, the theoretical and methodological principles and practice of implementing the technology of developing critical thinking in the lessons of Ukrainian literature for students with intellectual disabilities are highlighted. It is proved that the technology in question is an active and interactive process of cognition that takes place simultaneously on many levels. It is emphasised that improving critical thinking in the classroom is an effective means of developing students' logical thinking. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject розвиток критичного мислення uk
dc.subject учні з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject розвиток особистості uk
dc.subject активні методи навчання uk
dc.subject урок української літератури uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject development of critical thinking uk
dc.subject students with intellectual disabilities uk
dc.subject personality development uk
dc.subject active teaching methods uk
dc.subject Ukrainian literature lesson uk
dc.title Удосконалення критичного мислення на уроках української літератури в учнів з інтелектуальними порушеннями uk
dc.title.alternative Improving the critical thinking in ukrainian literature lessons of students with intellectual disabilities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.016-056.31:821.161.2:159.955.-028.43
dc.identifier.doi https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-11(45)-480-491


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics