Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безверхий, Олег Станіславович
dc.date.accessioned 2024-11-20T14:06:43Z
dc.date.available 2024-11-20T14:06:43Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Безверхий, Олег Станіславович. Розвиток моральної саморегуляції у молодшому шкільному віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Безверхий Олег Станіславович ; наук. керівник Бех Іван Дмитрович ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2001. - 261 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46747
dc.description.abstract Дисертація присвячена експериментальному дослідженню моральної саморегуляції в молодшому шкільному віці. Розкрито психологічний зміст розвитку моральної саморегуляції в молодшому шкільному віці у зв’язку з попередніми та наступними віковими періодами. Розглянуто будову та типологію моральної саморегуляції. Встановлено, що тип моральної саморегуляції мас значну стійкість і зберігається, починаючи з молодшого шкільного віку у переважної більшості людей. Розроблено експериментальні методики діагностики моральної саморегуляції молодшого школяра — методику тематичної проекції внутрішніх станів молодшого школяра у процесі здійснення морального вчинку (МТПВС) та методику рангування соціальних ситуацій (МРСС). На основі застосування цих методик побудовано науково обгрунтовану типологію моральної саморегуляції. Модифіковано та апробовано метод символдрами, як засіб корекції моральної саморегуляції молодшого школяра. З'ясовано особистісні передумови успішності психокорекції. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the experimental research of moral selfregulation in primary school age. Its connection with the former and future development periods is researched. The structure and typology of moral selfregulation is dealt with. The type of moral self-regulation is researched to have considerable stibility and it has been preserved since primary school age as far as the majority of people are concerned. The experimental methods of moral self-regulation diagnostics of junior pupil are worked out. They are the Method of thematical projection of inner states and the Method of social situations ranging. The scientifically proved typology of moral self-regulation, based on the using of these methods, is w'orked out. The method of symboldrama as the means of junior pupil moral selfregulation correction is modified and is aprobated. The personal conditions of psychocorrection are researched. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моральна саморегуляція uk
dc.subject особисгісна рефлексія uk
dc.subject соціальна схема дій uk
dc.subject тематична проекція uk
dc.subject символдрама uk
dc.subject moral self-regulation uk
dc.subject personal reflexion uk
dc.subject the social scheme of experience uk
dc.subject thematic projection uk
dc.subject symboldrama uk
dc.title Розвиток моральної саморегуляції у молодшому шкільному віці uk
dc.title.alternative Moral self-regulation development in primary school age uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу