Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрійчук, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2024-11-18T08:49:03Z
dc.date.available 2024-11-18T08:49:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрійчук, Світлана Василівна. Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка / Андрійчук, Світлана Василівна ; наук. керівник Петрюк Ірина Михайлівна ; М-во освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. – Чернівці, 2014. – 401 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46718
dc.description.abstract У дисертації визначено основні соціально-педагогічні умови забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів; розроблено критерії (соціально-поведінковий, емоційновольовий, когнітивний та анатомо-фізіологічний), показники та рівні адаптованості (дезадаптованості) дітей вказаного вікового періоду; запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано модель забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів. Експериментально доведено ефективність визначених соціально-педагогічних умов забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації дітей п’яти-семирічного віку, необхідність взаємодії вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителів початкової школи і батьків у соціалізаційних впливах на дитину. uk
dc.description.abstract Determined in this article are main social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children, developed are criteria (social and behavioral, emotional, strong-willed, cognitive, anatomico-physiological),figures and adaptation levels (disadaptation) of children of certain age. Suggested, theoretically proved and experimentally showed in this article is a model of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool age children and primary school age children. Experimentally proved have been the effectiveness of determined social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of children at age 5-7 and necessity of intercommunication between teachers at preschool institutions, primary school teachers and parents in socializational influences on children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject наступність uk
dc.subject профілактика uk
dc.subject соціальна дезадаптація uk
dc.subject адаптованість uk
dc.subject наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів uk
dc.subject consecution uk
dc.subject prophylaxis uk
dc.subject social disadaptation uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject сonsecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children uk
dc.title Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів uk
dc.title.alternative Consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.2/3.091.12:36-051


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу