ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрійчук, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-18T08:49:03Z | |
dc.date.available | 2024-11-18T08:49:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Андрійчук, Світлана Василівна. Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка / Андрійчук, Світлана Василівна ; наук. керівник Петрюк Ірина Михайлівна ; М-во освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. – Чернівці, 2014. – 401 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46718 | |
dc.description.abstract | У дисертації визначено основні соціально-педагогічні умови забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів; розроблено критерії (соціально-поведінковий, емоційновольовий, когнітивний та анатомо-фізіологічний), показники та рівні адаптованості (дезадаптованості) дітей вказаного вікового періоду; запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано модель забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів. Експериментально доведено ефективність визначених соціально-педагогічних умов забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації дітей п’яти-семирічного віку, необхідність взаємодії вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителів початкової школи і батьків у соціалізаційних впливах на дитину. | uk |
dc.description.abstract | Determined in this article are main social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children, developed are criteria (social and behavioral, emotional, strong-willed, cognitive, anatomico-physiological),figures and adaptation levels (disadaptation) of children of certain age. Suggested, theoretically proved and experimentally showed in this article is a model of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool age children and primary school age children. Experimentally proved have been the effectiveness of determined social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of children at age 5-7 and necessity of intercommunication between teachers at preschool institutions, primary school teachers and parents in socializational influences on children. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | профілактика | uk |
dc.subject | соціальна дезадаптація | uk |
dc.subject | адаптованість | uk |
dc.subject | наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів | uk |
dc.subject | consecution | uk |
dc.subject | prophylaxis | uk |
dc.subject | social disadaptation | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | сonsecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children | uk |
dc.title | Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів | uk |
dc.title.alternative | Consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.2/3.091.12:36-051 |