Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософський аналіз розвитку IT-освіти в Україні через призму акторно-мережевої теорії Бруно Латура

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Горянський, С. В.
dc.date.accessioned 2024-11-05T07:59:24Z
dc.date.available 2024-11-05T07:59:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Горянський, С. В. Філософський аналіз розвитку IT-освіти в Україні через призму акторно-мережевої теорії Бруно Латура / С. В. Горянський // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 50 (7-9). – С. 35-41. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46591
dc.description.abstract На основі досліджень та публікацій, можна виділити кілька ключових прикладів успішної інтеграції IT-технологій в освітній процес в Україні. Впровадження онлайн-платформ для дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 та війни дозволило забезпечити неперервність навчального процесу. Іншим прикладом є розвиток проєктів, таких як освітні платформи “Дія. Освіта” та “Мрія”, МООК “Прометеус” та ін. спрямованих на підвищення цифрової грамотності серед викладачів та студентів, що сприяє підвищенню якості освіти та її доступності. uk
dc.description.abstract Based on research and publications, several key examples of successful integration of IT technologies into the educational process in Ukraine can be identified. The introduction of online platforms for distance learning during the COVID-19 pandemic and war to ensure the continuity of the educational process. Another example is the development of projects such as the educational platform “Diia. Education” and “Mriya”, MOOC “Prometheus” and others. It aims to improve digital literacy among teachers and students, improving education quality and accessibility. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject акторно-мережева теорія uk
dc.subject IT-освіта uk
dc.subject Україна uk
dc.subject соціокультурний контекст uk
dc.subject етика технологій uk
dc.subject цифрова трансформація uk
dc.subject педагогічні практики uk
dc.subject actor-network theory uk
dc.subject IT education uk
dc.subject Ukraine uk
dc.subject socio-cultural context uk
dc.subject technology ethics uk
dc.subject digital transformation uk
dc.subject pedagogical practices uk
dc.title Філософський аналіз розвитку IT-освіти в Україні через призму акторно-мережевої теорії Бруно Латура uk
dc.title.alternative Philosophical analysis of the development of its education in Ukraine through the prism of the actor-network theory of Bruno Latour uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.50(7-9)-5
dc.identifier.doi 1:37:004:005.44


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics