Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Індивідуальні стратегії художньої інтерпретації творів образотворчого мистецтва майбутніми художниками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевнюк, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-10-29T13:15:31Z
dc.date.available 2024-10-29T13:15:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шевнюк, О. Індивідуальні стратегії художньої інтерпретації творів образотворчого мистецтва майбутніми художниками / О. Шевнюк // Вища освіта України. – 2024. – № 2. – С. 65-72. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46530
dc.description.abstract У статті представлено результати експериментального дослідження індивідуальних стратегій художньої інтерпретації творів образотворчого мистецтва майбутніми художниками. Досліджуваний феномен трактується як сукупність методів і підходів, які використовує особистість для розуміння, тлумачення та дешифрування творів мистецтва. Виокремлено та схарактеризовано три типи таких стратегій – описова, евристична та смислотворча. Доведено, що індивідуальні стратегії художньої інтерпретації творів образотворчого мистецтва майбутніми художниками прямо залежать від знаннєво-тезаурусного, особистісно-емпатійного та рефлексивно-критичного основних контекстів. Результати дослідження уможливлюють висновок про ефективність фокусування навчального змісту сучасних історико-мистецьких курсів у закладах вищої художньої освіти на дослідженні творів мистецтва як систем знаків і символів на основі осмислення візуальних елементів художнього тексту в їх мінливості та множинності значень. uk
dc.description.abstract This article presents the results of an experimental study on the individual strategies for artistic interpretation of visual artworks by future artists. The investigated phenomenon is defined as a set of methods and approaches that individuals use to understand, interpret, and decode artworks. Three types of such strategies are identified and characterized: descriptive, heuristic, and sense-making. It has been demonstrated that individual strategies for artistic interpretation of visual artworks by future artists are directly dependent on the knowledge-thesaurus, personal-empathic, and reflexive-critical primary contexts. The results of the study allow us to conclude the effectiveness of focusing the content of contemporary historical-art courses in higher art education institutions on the study of artworks as systems of signs and symbols based on the understanding of visual elements of the artistic text in their variability and multiplicity of meanings. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject індивідуальні стратегії uk
dc.subject образотворче мистецтво uk
dc.subject інтерпретація творів мистецтва uk
dc.subject професійна підготовка майбутніх художників uk
dc.subject методика навчання історії образотворчого мистецтва в закладах вищої освіти uk
dc.subject individual strategies uk
dc.subject visual arts uk
dc.subject interpretation of artworks uk
dc.subject professional training of future artists uk
dc.subject teaching methodology for the history of visual arts in higher education institutions uk
dc.title Індивідуальні стратегії художньої інтерпретації творів образотворчого мистецтва майбутніми художниками uk
dc.title.alternative Individual strategies for artistic interpretation of visual artworks by future artists uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.01:004.77
dc.identifier.doi 10.32782/NPU-VOU.2024.2(93).08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу