ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Коляда, Ігор Анатолійович | |
dc.contributor.author | Борчук, Степан Миколайович | |
dc.contributor.author | Камбалова, Яніна Миколаївна | |
dc.contributor.author | Дрогомирецька, Людмила Романівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T12:05:13Z | |
dc.date.available | 2024-10-23T12:05:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Створення історичних уявлень у здобувачів освіти про князя Данила Романовича на уроках історії України у 7 класі: роль естетичних засобів навчання у формуванні культурної компетентності / І. А. Коляда, С. М. Борчук, Я. М. Камбалова, Л. Р. Дрогомирецька // Вісник аграрної історії : науковий журнал / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Нац. ун-т біоресурсів та природокористування України, Держ. наук. с.-г. б-ка Нац. аграр. акад. наук України. - Київ, 2022. - № 39/42. - С. 26-39. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46459 | |
dc.description.abstract | Залучення естетичних засобів навчання історії до можливостей інноваційних технологій, зокрема мультимедійних, сприяє глибшому засвоєнню матеріалу в процесі вивчення життя певної історичної особистості. Автори статті пропонують методичні прийоми застосування інноваційних підходів до використання естетичних засобів навчання історії у формуванні образної свідомості князя Данила Романовича при вивченні історії України у 7 класі. Мета дослідження – проаналізувати методику опанування історичного матеріалу про князя Данила Романовича за допомогою творів літератури, музики, живопису та монументального мистецтва. Під час роботи автори статті використали теоретичні прийоми узагальнення та осмислення зібраної інформації – аналіз та узагальнення фактів із життя князя Данила Романовича, викладених у літературних джерелах, порівняння та моделювання прийомів формування історичної свідомості за допомогою естетичних засобів. Результатом статті є створення прикладів практичного використання методики роботи з літературними та художніми творами на уроках історії України, зокрема під час вивчення матеріалів, присвячених видатній постаті в історії України – князю Данилу Романовичу. Запропоновано новітні підходи до формування свідомості історичних особистостей на уроках історії на прикладі видатної історичної постаті української історії – князя Данила Романовича. Також продемонстровано роль засобів естетичного навчання у процесі формування культурологічної компетентності. Матеріали статті можуть бути використані авторами підручників і методичних рекомендацій з курсу історії України. У процесі написання статті автори дійшли висновків, що застосування естетичних засобів навчання історії шляхом використання інноваційних підходів на уроках історії України сприяє формуванню культурологічної компетентності виховання учнів, урізноманітнює їх навчальну діяльність. | uk |
dc.description.abstract | An involvement of aesthetic means of teaching history with the opportunities of innovative technologies, in particular multimedia, promotes deeper mastering of the material in the process of studying the life of a certain historical personality. The authors of the article propose methodological methods of applying innovative approaches to the usage of aesthetic means of teaching history in the formation of figurative awareness of Prince Danylo Romanovych in studying the history of Ukraine in 7th grade. The purpose of the study is to analyze the historical methods of mastering historical material about Prince Danylo Romanovych using the works of literature, music, painting and sculpture. During their work the authors of the article used theoretical methods of generalization and comprehension of collected information – analysis and synthesis of facts from the life of Prince Danylo Romanovych, which were described in literary sources, comparison and modeling the methods of forming historical awareness with the help of aesthetic means. The article result is the creation of practical usage examples of working with literature and art works methods in Ukrainian history classes, in particular during the studying of materials dedicated to the prominent figure in the history of Ukraine – the Prince Danylo Romanovych. There have been proposed the latest approaches to the formation of awareness of historical personalities in history classes on the example of an outstanding historical figure of Ukrainian history – Prince Danylo Romanovych. The role of aesthetic learning tools in the process of forming cultural competence was demonstrated as well. Materials of the article can be used by the authors of textbooks and methodical recommendations of history of Ukraine course. In the process of writing the article, the authors concluded that the application of aesthetic means of teaching history through usage of innovative approaches in Ukrainian history classes contributes to the formation of students’ cultural competence education, diversifies their education activities, increase the imagery of the material being studied, helps the teacher fully implement the competency approach in the conditions of the New Ukrainian school. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ «ТВОРИ» | uk |
dc.subject | історична персоналія | uk |
dc.subject | естетичні засоби навчання історії | uk |
dc.subject | художня література | uk |
dc.subject | методичні прийоми | uk |
dc.subject | мультимедійна дошка | uk |
dc.subject | historical personality | uk |
dc.subject | aesthetic means of teaching history | uk |
dc.subject | fiction | uk |
dc.subject | methodological techniques | uk |
dc.subject | multimedia board | uk |
dc.title | Створення історичних уявлень у здобувачів освіти про князя Данила Романовича на уроках історії України у 7 класі: роль естетичних засобів навчання у формуванні культурної компетентності | uk |
dc.title.alternative | Formation of Students’ Historical Awareness of Prince Danylo Romanovych during the History of Ukraine Classes in 7th Grade: the Role of Aesthetic Means of Teaching in the Formation of Cultural Competence | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.147 (075.8) | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/VAH-2022.39-42.02 |