ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мальований, Олександр Олексійович | |
dc.contributor.author | Шумило, Вікторія Тарасівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-21T12:50:16Z | |
dc.date.available | 2024-10-21T12:50:16Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мальований, О. О. Нація геймерів: трансформація масової культури США на основі цифрової ігрової індустрії (кінець 1940-вих – 1980-ті роки) / О. О. Мальований, В. Т. Шумило // Вісник аграрної історії : науковий журнал / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. - Київ, 2024. - № 47/48. - С. 362-367. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46431 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано, що глобальне лідерство США у сфері інформаційно-комунікаційного сегменту, а саме інтерактивних розваг, дозволяє задавати свій вектор розвитку у культурній площині. Американський проєкт масової культури як інструмент конструювання вигідного однорідного глобального середовища став одним із наймасштабніших чинників м’якої сили США. Авторами проаналізовано ключові риси та особливості поширення масової культури США, висвітлено історичні етапи становлення ігрової індустрії регіону. Надано оцінку геймінгу як консолідуючому фактору глобального культурного простору в умовах постіндустріальної епохи. | uk |
dc.description.abstract | The article updates that the global leadership of the USA in the field of information and communication segment, namely interactive entertainment, allows to set its vector of development in the cultural plane. The American project of mass culture as a tool for constructing a profitable, homogeneous global environment has become one of the largest factors of US soft power. The authors analyzed the key features and peculiarities of the spread of mass culture in the United States, highlighted the historical stages of the formation of the gaming industry in the region. An assessment of gaming as a consolidating factor of the global cultural space in the conditions of the post-industrial era is given. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ «ТВОРИ» | uk |
dc.subject | масова культура | uk |
dc.subject | м’яка сила | uk |
dc.subject | культурний імперіалізм | uk |
dc.subject | історія ігрової індустрії | uk |
dc.subject | mass culture | uk |
dc.subject | soft power | uk |
dc.subject | cultural imperialism | uk |
dc.subject | the history of the gaming industry | uk |
dc.title | Нація геймерів: трансформація масової культури США на основі цифрової ігрової індустрії (кінець 1940-вих – 1980-ті роки) | uk |
dc.title.alternative | The Nation of Gamers: Transformation of the Mass Culture of the USA on the Basis of the Digital Game Industry (the End of the 1940's and the 1980's) | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 94:793.7]:004(73)«194/198» | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/VAH-2024.47-48.34 |