Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Нація геймерів: трансформація масової культури США на основі цифрової ігрової індустрії (кінець 1940-вих – 1980-ті роки)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мальований, Олександр Олексійович
dc.contributor.author Шумило, Вікторія Тарасівна
dc.date.accessioned 2024-10-21T12:50:16Z
dc.date.available 2024-10-21T12:50:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мальований, О. О. Нація геймерів: трансформація масової культури США на основі цифрової ігрової індустрії (кінець 1940-вих – 1980-ті роки) / О. О. Мальований, В. Т. Шумило // Вісник аграрної історії : науковий журнал / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. - Київ, 2024. - № 47/48. - С. 362-367. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46431
dc.description.abstract У статті актуалізовано, що глобальне лідерство США у сфері інформаційно-комунікаційного сегменту, а саме інтерактивних розваг, дозволяє задавати свій вектор розвитку у культурній площині. Американський проєкт масової культури як інструмент конструювання вигідного однорідного глобального середовища став одним із наймасштабніших чинників м’якої сили США. Авторами проаналізовано ключові риси та особливості поширення масової культури США, висвітлено історичні етапи становлення ігрової індустрії регіону. Надано оцінку геймінгу як консолідуючому фактору глобального культурного простору в умовах постіндустріальної епохи. uk
dc.description.abstract The article updates that the global leadership of the USA in the field of information and communication segment, namely interactive entertainment, allows to set its vector of development in the cultural plane. The American project of mass culture as a tool for constructing a profitable, homogeneous global environment has become one of the largest factors of US soft power. The authors analyzed the key features and peculiarities of the spread of mass culture in the United States, highlighted the historical stages of the formation of the gaming industry in the region. An assessment of gaming as a consolidating factor of the global cultural space in the conditions of the post-industrial era is given. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ «ТВОРИ» uk
dc.subject масова культура uk
dc.subject м’яка сила uk
dc.subject культурний імперіалізм uk
dc.subject історія ігрової індустрії uk
dc.subject mass culture uk
dc.subject soft power uk
dc.subject cultural imperialism uk
dc.subject the history of the gaming industry uk
dc.title Нація геймерів: трансформація масової культури США на основі цифрової ігрової індустрії (кінець 1940-вих – 1980-ті роки) uk
dc.title.alternative The Nation of Gamers: Transformation of the Mass Culture of the USA on the Basis of the Digital Game Industry (the End of the 1940's and the 1980's) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 94:793.7]:004(73)«194/198»
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/VAH-2024.47-48.34


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу