У статті актуалізовано, що глобальне лідерство США у сфері інформаційно-комунікаційного сегменту, а саме інтерактивних розваг, дозволяє задавати свій вектор розвитку у культурній площині. Американський проєкт масової культури як інструмент конструювання вигідного однорідного глобального середовища став одним із наймасштабніших чинників м’якої сили США. Авторами проаналізовано ключові риси та особливості поширення масової культури США, висвітлено історичні етапи становлення ігрової індустрії регіону. Надано оцінку геймінгу як консолідуючому фактору глобального культурного простору в умовах постіндустріальної епохи.
The article updates that the global leadership of the USA in the field of information and communication segment, namely interactive entertainment, allows to set its vector of development in the cultural plane. The American project of mass culture as a tool for constructing a profitable, homogeneous global environment has become one of the largest factors of US soft power. The authors analyzed the key features and peculiarities of the spread of mass culture in the United States, highlighted the historical stages of the formation of the gaming industry in the region. An assessment of gaming as a consolidating factor of the global cultural space in the conditions of the post-industrial era is given.