Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, Валентина Григорівна
dc.date.accessioned 2024-09-18T13:13:47Z
dc.date.available 2024-09-18T13:13:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Білик Валентина Григорівна. Формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі : дис. ... канд. пед. наук. : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Білик Валентина Григорівна ; наук. керівник Сущенко Людмила Петрівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 266 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46170
dc.description.abstract Дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі (конкретизація змісту професійної підготовки майбутніх учителів з урахуванням специфіки здоров’яформувальної діяльності у початковій школі; застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів; розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у процесі проведення науково-дослідної роботи і практик). Спроектовано модель формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі, що складається з цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-технологічного та результативно-оцінювального блоків. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі. uk
dc.description.abstract Research is dedicated to the problem of forming future teachers’ readiness to healthforming activity at primary school. It was analyzed the problem of forming future teachers’ readiness to health forming activity at primary school. It is educed in theory the pedagogical terms of forming future teachers’ readiness the reasonably and experimentally tested to health forming activity at primary school (a specification of maintenance of professional preparation of future teachers is taking into account the specific of health forming activity at primary school; application of innovative pedagogical technologies is in the process of subject-subject co-operation of teacher and students; development of creative potential of primary school future teachers is in the process of realization of research work and practices). The model of forming the readiness of future teachers is projected to health forming activity at primary school which consists of destination, theoretical-methodological, semantic, organizational-technological and effectively-estimating blocks. Criteria, indexes and levels of formed future teachers’ readiness are certain to health forming activity at primary school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування готовності uk
dc.subject майбутні вчителі початкової школи uk
dc.subject здоров’яформувальна діяльність uk
dc.subject forming of readiness uk
dc.subject future teachers of primary school uk
dc.subject health forming activity uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі uk
dc.title.alternative The formation of future teachers’ readiness to health forming activity at primary school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:373.3]:613.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу