Дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів
до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі (конкретизація змісту професійної підготовки майбутніх учителів з урахуванням специфіки здоров’яформувальної діяльності у початковій школі; застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів; розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у процесі проведення науково-дослідної роботи і практик). Спроектовано модель формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі, що складається з цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-технологічного та результативно-оцінювального блоків. Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі.
Research is dedicated to the problem of forming future teachers’ readiness to healthforming activity at primary
school. It was analyzed the problem of forming future teachers’ readiness to health forming activity at primary school. It is educed in theory the pedagogical terms of forming future teachers’ readiness the reasonably and experimentally tested to health forming activity at primary school (a specification of maintenance of professional preparation of future teachers is taking into account the specific of health forming activity at primary school; application of innovative pedagogical technologies is in the process of subject-subject co-operation of teacher and students; development of creative potential of primary school future teachers is in the process of realization of research work and practices). The model of forming the readiness of future teachers is projected to health forming activity at primary school which consists of destination, theoretical-methodological, semantic, organizational-technological and effectively-estimating blocks. Criteria, indexes and levels of formed future teachers’ readiness are certain to health forming activity at primary school.