Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сивогракова, Заріна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2011-09-26T14:48:58Z
dc.date.available 2011-09-26T14:48:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Сивогракова, Заріна Анатоліївна. Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. А. Сивогракова ; керівник роботи Т. М. Лисянська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45
dc.description.abstract Досліджено психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій і розроблено психолого-педагогічні моделі сприяння розвитку у студентської молоді технічного ВНЗ здатності до реалізації ефективних способів копінгу. Уточнено зміст понять копінгу, складної життєвої ситуації. Систематизовано основні особистісні фактори копінгу, створено модель подолання особистістю складної життєвої ситуації. Розроблено й апробовано систему психолого-педагогічних заходів, спрямовану на сприяння розвитку особистості студентів у напрямку розширення їх можливостей у реалізації активних способів копінгу, доведено її ефективність. Обгрунтовано рекомендації щодо сприяння розвитку у студентів здатності до ефективного подолання складних життєвих ситуацій у межах навчальних курсів психологічного змісту, які викладаються у технічному ВНЗ, а також використання розробленого психолого-педагогічного інструментарію у виховній і профілактичній роботі викладачами та кураторами студентських ru_RU
dc.description.abstract The research is devoted to the studying of the psychological peculiarities of coping by students with difficult life situations and working out the psycho-pedagogical model of assisting the development of effective ways of coping by technical high school students. The content of the coping with difficult life situations is precisely defined. The main personal coping factors are studied and systematized. The person’s coping with difficult life situations is created. The system of psycho-pedagogical measures aimed at the students’ personalities development in the direction of widening their possibilities in realization of active coping strategies is worked out. The effectiveness of this system is proved and tested. The recommendations on how to develop students’ abilities to cope with difficult life situations on the basis of educational psychological courses taught at the technical high school and also psycho-pedagogical implementation in educational and privative work of tutors are formulated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject складна життєва ситуація ru_RU
dc.subject копінг ru_RU
dc.subject стратегії копінгу: активні, пасивні, компенсаторні ru_RU
dc.subject психологічні фактори подолання студентами складних життєвих ситуацій: когнітивні, емоційні (оцінні), поведінково-регулятивні властивості особистості ru_RU
dc.subject складна життєва ситуація, копінг, стратегії копінгу: активні, пасивні, компенсаторні; психологічні фактори подолання студентами складних життєвих ситуацій: когнітивні, емоційні (оцінні), поведінково-регулятивні властивості особистості ru_RU
dc.subject coping ru_RU
dc.subject difficult life situation ru_RU
dc.subject coping strategies: active, passive, compensative ru_RU
dc.subject main personal coping factors: cognitive, emotional (estimative), behavior-regulative personal attributes ru_RU
dc.subject.classification 159.9.072:378-057.87 ru_RU
dc.title Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу