ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Притула, О. Л. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-31T12:59:28Z | |
dc.date.available | 2024-07-31T12:59:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Притула, О. Л. Основні напрями та структурні елементи громадянського виховання / О. Л. Притула // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 49 (4-6). – С. 108-117. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45882 | |
dc.description.abstract | Військово-патріотичне виховання учнівської молоді, як пріоритетна в умовах сьогодення складова патріотичного виховання, має спиратися на духовність та систему цінностей українства, а також містити в собі загальну військово-історичну та прикладну фізичну підготовку, вивчення основ військової служби та безпеки життєдіяльності. Сучасне громадянське виховання має спиратися на когнітивні, нормативні та поведінкові норми, які допомагають виробленню умінь зростаючої особистості міркувати, аналізувати, ставити питання, шукати на них відповіді, критично мислити та різнобічно розглядати проблему. | uk |
dc.description.abstract | Military-patriotic education of schoolchildren as a priority component of patriotic education in today's conditions should be based on spirituality and the system of values of Ukrainians, as well as should include general military-historical and applied physical training, study of the basics of military service and life safety. Modern civic education should be based on cognitive, normative and behavioral norms that help to develop the skills of an improving individual to reason, analyze, ask questions, search for answers, think critically and consider a problem comprehensively. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | громадянське виховання | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | спорт | uk |
dc.subject | воля | uk |
dc.subject | морально-етичні якості | uk |
dc.subject | духовний розвиток | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | civic education | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | sport | uk |
dc.subject | will | uk |
dc.subject | moral and ethical qualities | uk |
dc.subject | spiritual development | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.title | Основні напрями та структурні елементи громадянського виховання | uk |
dc.title.alternative | Main directions and structural elements of civic education | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.017.4:140.8 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.49(4-6)-11 |