Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування технологічно-корекційної компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти в процесі музично-інструментальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павлюк, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-07-24T12:20:56Z
dc.date.available 2024-07-24T12:20:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Павлюк Юлія Миколаївна. Формування технологічно-корекційної компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти в процесі музично-інструментальної підготовки : дис. ... докт. філос. : 01 освіта, спеціальність 014 - середня освіта (музичне мистецтво) / Павлюк Юлія Миколаївна ; наук. керівник Строгаль Тетяна Юріївна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 231 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45827
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування технологічно-корекційної компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти в процесі музично-інструментальної підготовки. У дисертаційній роботі запропоновано нове вирішення проблеми формування технологічно-корекційної компетентності студентів закладів вищої освіти в процесі музично-інструментальної підготовки. У змісті дисертації проаналізовано та диференційовано поняття «компетентність», «технологія», «корекція», уточнено поняття «технологічна компетентність» і «корекційна компетентність», здійснено визначення поняття «технологічно-корекційна компетентність». Практичний концепт дослідження розкривається завдяки використанню технік Александера, ментальних тренувань, їх застосування в навчальному процесі під час опанування студентами музичним мистецтвом на заняттях у закладах вищої освіти. Це дозволяє досягти мети, що полягає у формуванні технологічно-корекційної компетентності студентів засобами активізації їх потребово-мотиваційного, когнітивно-діяльнісного, емоційно-креативного та ціннісно-аналітичного компонентів. Дана робота допоможе педагогам вирішувати проблеми професійного становлення — самопочуття та саморегуляції, набуття фахової впевненості, особистісного та професійного самовираження, профілактика професійних захворювань музикантів, мотивації до творчого процесу, подолання труднощів у спілкуванні. Дослідження показало, що орієнтація на професійні захворювання музикантів, рівень тривожності у студентів та пошуки їх вирішення сприяють підвищенню технологічно-корекційної компетентності у студентів закладів вищої освіти в процесі музично-інструментальної підготовки. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of forming technological and correctional competence of students of higher pedagogical education institutions in the process of music and instrumental training. The dissertation proposes a new solution to the problem of forming technological and correctional competence of students of higher education institutions in the process of music and instrumental training. In the content of the dissertation the concepts of «competence», «technology», «correction» are analysed and differentiated, the concepts of «technological competence» and «correctional competence» are clarified, the concept of «technological and correctional competence» is defined. The practical concept of the study is revealed through the use of Alexander techniques, mental training, and their application in the educational process when students master musical art in higher education. This allows achieving the goal of forming students' technological and correctional competence by activating their need-motivational, cognitive-activity, emotional-creative, and value-analytical components. This work will help teachers to solve the problems of professional development - well-being and self-regulation, gaining professional confidence, personal and professional self-expression, prevention of musicians' occupational diseases, motivation to the creative process, overcoming difficulties in communication. The study has shown that the focus on musicians' occupational diseases, the level of anxiety in students and the search for their solution contribute to the improvement of technological and correctional competence in the process of music and instrumental training of students of higher education institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject технологічна компетентність uk
dc.subject корекційна компетентність uk
dc.subject технологічно-корекційна компетентність uk
dc.subject студенти закладів вищої педагогічної освіти uk
dc.subject музично-інструментальна підготовка uk
dc.subject technological competence uk
dc.subject correctional competence uk
dc.subject technological and correctional competence uk
dc.subject students of higher pedagogical education institutions uk
dc.subject music and instrumental training uk
dc.title Формування технологічно-корекційної компетентності студентів закладів вищої педагогічної освіти в процесі музично-інструментальної підготовки uk
dc.title.alternative Formation of technological and correctional competence of students of higher pedagogical education institutions in the process of musical and instrumental training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:785-047.22(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics