Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

The phenomenon of “dual education” in the process of professional training of the future specialist: European experience

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Popova, Liudmila
dc.date.accessioned 2024-06-25T08:55:25Z
dc.date.available 2024-06-25T08:55:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Popova, L. The phenomenon of “dual education” in the process of professional training of the future specialist: European experience / L. Popova // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. – Вип. 6 (1-2024). – С. 145-152. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45581
dc.description.abstract The article examines the role of the “Dual Education” phenomenon in the professional training of future specialists, current issues of European experience in this field. Dual education is a key component of the professional training of future specialists in modern conditions. In the constantly developing labor market, employers require qualified specialists who have both theoretical knowledge and practical experience. Dual education, an educational model that combines vocational and classroom learning, has proven to be a key component in training future specialists. Firstly, dual education through the integration of on-the-job training and theoretical learning enables students to gain a full understanding of their chosen profession, effectively bridging skills gaps. Therefore, graduates who studied under conditions of dual education become very competitive in the global labor market. Here are a few reasons why dual education is important in today’s context, namely: Bridging the skills gap (With rapid technological advancements and changing industry needs, there is a growing skill gap in the labor market. Dual education helps bridge this gap by equipping students with both theoretical knowledge and practical skills related to the chosen profession); Increased employability: (dual education graduates have higher employability rates because they have ready-to-work skills and industry knowledge; this makes them attractive candidates for employers looking for competent professionals who can immediately contribute to the success of their organization); Adapting to Industry 4.0 (As industry continues to evolve with the advent of automation, artificial intelligence and other technological disruptions, a dual degree ensures that students are prepared for the demands of Industry 4.0. By integrating on-the-job learning with classroom learning, students gain the necessary skills to adapt and thrive in this new industrial environment); Promoting lifelong learning (Dual education fosters a culture of lifelong learning, emphasizing the importance of continuous skill development and adaptability. This prepares students to remain relevant and competitive throughout their careers in a rapidly changing job market). uk
dc.description.abstract В статті розглядаються питання ролі феномену «дуальної освіти» в професійній підготовці майбутніх фахівців, актуальні питання європейського досвіду в цій сфері. Дуальна освіта є ключовою складовою професійної підготовки майбутніх спеціалістів в сучасних умовах. На ринку праці, що постійно розвивається, роботодавці вимагають кваліфікованих спеціалістів, які мають як теоретичні знання, так і практичний досвід. Дуальна освіта, освітня модель, яка поєднує професійне навчання та навчання в аудиторії, виявилася ключовим компонентом у підготовці майбутніх спеціалістів. По-перше, дуальна освіта завдяки інтеграції навчання на робочому місці та теоретичного навчання це дає змогу студентам отримати повне розуміння обраної ними професії, ефективно усуваючи прогалини в навичках. Відтак, випускники, які навчались в умовах дуальної освіти стають біль конкурентоспроможними на світовому ринку праці. Ось кілька причин, чому дуальна освіта важлива в сучасному контексті, а саме: Усунення нестачі навичок (Зі швидким технологічним прогресом і зміною потреб промисловості на ринку праці зростає нестача навичок. Дуальна освіта допомагає подолати цей розрив, озброюючи студентів як теоретичними знаннями, так і практичними навичками, які стосуються обраної професії); Підвищення можливостей працевлаштування: (випускники дуальної освіти мають вищі показники працевлаштування, оскільки вони володіють готовими до роботи навичками та галузевими знаннями; це робить їх привабливими кандидатами для роботодавців, які шукають компетентних спеціалістів, які можуть негайно сприяти успіху їхньої організації); Адаптація до Індустрії 4.0 (Оскільки промисловість продовжує розвиватися з появою автоматизації, штучного інтелекту та інших технологічних збоїв, подвійна освіта гарантує, що студенти підготовлені до вимог Індустрії 4.0. Інтегруючи навчання на робочому місці з навчанням у класі, студенти отримують необхідні навички, щоб адаптуватися та процвітати в цьому новому промисловому середовищі); Сприяння навчанню впродовж життя (Дуальна освіта сприяє розвитку культури навчання впродовж життя, наголошуючи на важливості постійного розвитку навичок і здатності до адаптації. Це готує студентів залишатися актуальними та конкурентоспроможними протягом усієї кар’єри на швидко мінливому ринку праці). Заохочення міцного партнерства між галуззю та освітою: системи подвійної освіти спираються на співпрацю між навчальними закладами та роботодавцями. Ці партнерства створюють можливості для студентів спілкуватися з  професіоналами та розвивати відповідні галузевим навичкам, а також гарантують, що навчальні програми відповідають поточним потребам галузі. Підсумовуючи, дуальна освіта є надзвичайно важливою в наш час для підготовки майбутніх спеціалістів, які адаптуються, кваліфіковані та готові до роботи в умовах дедалі більшої конкуренції та розвитку ринку праці. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject dual education uk
dc.subject professional training uk
dc.subject European experience uk
dc.subject theoretical and practical components of education uk
dc.subject institutions of higher education uk
dc.subject transversal elements uk
dc.subject work-based learning uk
dc.subject дуальна освіта uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject європейський досвід uk
dc.subject теоретичні і практичні складові навчання uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject елементи трансверсальності uk
dc.subject навчання, що базується на поєднанні з роботою uk
dc.title The phenomenon of “dual education” in the process of professional training of the future specialist: European experience uk
dc.title.alternative Феномен "дуальної освіти" в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця: європейський досвід uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147 (045)
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.6(1).2024.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу