Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування пізнавального інтересу у молодших школярів за оновленою структурою уроку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.contributor.author Олефіренко, Тарас Олексійович
dc.contributor.author Губарєва, Дар’я Вячеславівна
dc.date.accessioned 2024-06-25T08:40:28Z
dc.date.available 2024-06-25T08:40:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Формування пізнавального інтересу у молодших школярів за оновленою структурою уроку / О. В. Матвієнко, Т. О. Олефіренко, Д. В. Губарєва // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. – Вип. 6 (1-2024). – С. 86-96. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45575
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню ефективності інноваційної методики оновленої структури уроку для розвитку пізнавального інтересу учнів молодшої школи на уроках математики у початковій школі. Було проведено аналіз сучасних підходів до розуміння поняття «пізнавального інтересу» та виявлено п’ять основних характеристик пізнавального інтересу. Автори провели дослідження, в якому використали нові підходи до планування та проведення уроків математики з метою стимулювання пізнавальної активності та інтересу учнів початкової школи. У статті детально описано методику впровадження оновленої структури уроку, що включає елементи емоційного інтелекту (саморефлексія, ідентифікація емоцій тощо), соціальної взаємодії та активних навчальних методів. Зокрема зроблено детальний аналіз кожного із етапів оновленої структури та пов’язано з розвитком пізнавального інтересу учнів початкової школи. Автори провели емпіричні дослідження, засновані на спостереженнях, анкетуванні та психометричних вимірах, для оцінки ефективності запропонованої методики. Дослідження проводилось на базі 3 шкіл міста Києва, що включало в себе 6 класів в кількості 184 учнів. З яких 90 – контрольна група та 94 – експериментальна. Результати дослідження чітко вказали на позитивний вплив оновленої структури уроку на пізнавальний інтерес учнів. Учасники дослідження проявили підвищений рівень активності під час занять. Вони були більш зацікавлені у матеріалі, який вивчали, що призвело до більш глибокого засвоєння предметного матеріалу. Підвищений пізнавальний інтерес також відобразився у позитивних емоціях учнів під час навчання математики. Ця стаття є корисним доповненням в області педагогіки та методики навчання. Вона має практичне значення для вчителів і педагогів, які прагнуть покращити якість освіти та стимулювати пізнавальний інтерес учнів під час уроків математики. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the study of the effectiveness of the innovative methodology of the updated lesson structure for the development of cognitive interest of primary school students in primary school mathematics lessons. The article analyzes modern approaches to understanding the concept of “cognitive interest” and identifies five main characteristics of cognitive interest. The authors conducted a study in which they used new approaches to planning and conducting mathematics lessons in order to stimulate the cognitive activity and interest of primary school students. The article describes in detail the methodology for implementing the updated lesson structure, which includes elements of emotional intelligence (self-reflection, identification of emotions, etc.), social interaction, and active learning methods. In particular, a detailed analysis of each of the stages of the updated structure is made and is related to the development of cognitive interest of primary school students. The authors conducted empirical research based on observations, questionnaires, and psychometric measurements to assess the effectiveness of the proposed methodology. The study was conducted on the basis of 3 schools in Kyiv, which included 6 classes with 184 students. Of these, 90 were the control group and 94 were the experimental group. The results of the study clearly indicated the positive impact of the updated lesson structure on the cognitive interest of students. The study participants showed an increased level of activity during the lessons. They were more interested in the material they were studying, which led to a deeper learning of the subject matter. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject пізнавальний інтерес uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject структура уроку uk
dc.subject саморефлексія uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject cognitive interest uk
dc.subject younger students uk
dc.subject lesson structure uk
dc.subject self-reflection uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.title Формування пізнавального інтересу у молодших школярів за оновленою структурою уроку uk
dc.title.alternative Formation of cognitive interest in younger school students according to the updated lesson structure uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.3.015.31:373.3.091.32
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.6(1).2024.09


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics