Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційні особливості формування професійно компетентних здобувачів освітнього ступеня "бакалавр" в університетах Австралії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавель, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-06-25T08:19:37Z
dc.date.available 2024-06-25T08:19:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Журавель, Н. В. Організаційні особливості формування професійно компетентних здобувачів освітнього ступеня "бакалавр" в університетах Австралії / Н. В. Журавель // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. – Вип. 6 (1-2024). – С. 19-29. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45568
dc.description.abstract Стаття присвячена обґрунтуванню організаційних особливостей формування професійно компетентного бакалавра в закладах вищої освіти Австралії. Увага привернена до системи вищої освіти саме цієї країни, оскільки Австралія є країною-лідером з надання якісних сучасних освітніх послуг. Виявлено, що змістовні освітні програми та курси, гнучкий навчальний графік, сприятливі умови навчання, можливість майбутнього працевлаштування, диплом міжнародного зразка надають «зеленому континенту» право займати верхні щаблі рейтингів університетів світового рівня. Шляхом аналізу нормативних документів (Австралійської рамки кваліфікацій, Політики навчання та викладання в Сіднейському університеті); наукових робіт, присвячених уточненню умов отримання зазначеного освітнього ступеня, обґрунтовано висновки щодо особливостей отримання ступеня бакалавра в університетах Австралії. З позиції використання компетентнісного підходу проаналізовані компетентності, яких набуває студент бакалаврату. Розглянуто на прикладі Сіднейського університету умови зарахування здобувачів бакалаврського ступеня до університету та умови їхнього навчання з оволодіння ключовими компетентностями; визначено перспективи подальшого працевлаштування бакалаврів та продовження навчання в університеті. Наголошено на ролі освітнього середовища для отримання бакалаврами кращих академічних результатів. Досліджено, що організаційні особливості підготовки бакалавра у закладах вищої освіти Австралії зумовлюють складний, довготривалий, але цікавий та змістовний процес підготовки компетентного фахівця, який після отримання ступеня є готовим інтегруватися у професійний світ, не зазнаючи великих емоційних втрат, здатним приймати виклики сьогодення. Узагальнено, що австралійська освіта – це професійні знання, інтелектуальна незалежність, гнучкість мислення, сформовані лідерські якості, діяльність на результат, що, своєю чергою, створює фундамент австралійської освіти загалом. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the substantiation of the organizational features of the formation of a professionally competent bachelor in Australian higher education institutions. Attention is drawn to the higher education system of this country, because Australia is a leading country in providing high-quality modern educational services. It was found that meaningful educational programs and courses, a flexible study schedule, favorable study conditions, the possibility of future employment, an international diploma give the “green continent” the right to occupy the upper echelons of world-class university rankings. By analyzing regulatory documents (Australian Qualifications Framework, Learning and Teaching Policy at the University of Sydney); scientific works devoted to clarifying the conditions for obtaining the specified educational degree, substantiated the conclusions regarding the peculiarities of obtaining a bachelor’s degree in universities in Australia. Competences acquired by a bachelor’s student are analyzed from the standpoint of using the competence-based approach. Based on the example of the University of Sydney, the conditions for enrolling bachelor’s degree holders in the university and the conditions for their training in mastering key competences are considered; prospects for further employment of bachelors and continuing studies at the university are determined. The role of the educational environment for bachelors to obtain better academic results is emphasized. It has been investigated that the organizational features of bachelor’s training in Australian higher education institutions lead to a complex, long-term, but interesting and meaningful process of training a competent specialist who, after obtaining a degree, is ready to integrate into the professional world without experiencing great emotional losses, able to accept the challenges of today. It is summarized that Australian education is professional knowledge, intellectual independence, flexibility of thinking, formed leadership qualities, activity for results, which, in turn, creates the foundation of Australian education in general. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject вища освіта Австралії uk
dc.subject бакалавр uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject організаційні особливості професійної підготовки uk
dc.subject Australian higher education uk
dc.subject bachelor’s degree uk
dc.subject competence-based approach uk
dc.subject organizational features of professional training uk
dc.title Організаційні особливості формування професійно компетентних здобувачів освітнього ступеня "бакалавр" в університетах Австралії uk
dc.title.alternative Organizational features of formation of professionally competent applicants of educational degree "bachelor" in universities of Australia uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.046-021.64 (94)
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.6(1).2024.02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу