Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутнісні та змістові аспекти етнопедагогічної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голубицька, Надія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-14T13:28:31Z
dc.date.available 2024-06-14T13:28:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Голубицька, Н. О. Сутнісні та змістові аспекти етнопедагогічної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. О. Голубицька // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 146-153. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45462
dc.description.abstract Науково-теоретичне обґрунтування етнопедагогічної свідомості майбутнього вчителя музичного мистецтва базується на системі цінностей української етнічної педагогіки у відповідності до взаємозв’язку домінуючої цінності-цілі, цінностей-засобів та цінностей-відносин. Інтенціональність як важливий фактор підвищення якості вокального, вокально-хорового та інструментального навчання розглядається в контексті підвищення емоційного відгуку на українську народну музику, яка втілює естетику виховного ідеалу українства. Етнопедагогічна свідомість майбутнього вчителя музичного мистецтва є змістовою складовою загальної етнопедагогічної культури особистості, інтегрує етнопедагогічне мислення та етнопедагогічну діяльність. uk
dc.description.abstract In the article, the author theoretically substantiates and specifies the essence and content of the ethnopedagogical consciousness of the future music teacher in the context of a systemic approach. The ethnopedagogical consciousness of the future teacher-musician is considered as a meaningful component of ethnopedagogical culture, which integrates ethnopedagogical thinking and ethnopedagogical activity in its structure together with ethnopedagogical consciousness. The scientific-theoretical substantiation of the ethnopedagogical consciousness of the future music teacher is carried out on the basis of the value system of Ukrainian ethnic pedagogy, built in accordance with the dominant value-goal, values-means and values-relationships in the context of the need to form intentionality as an important factor in improving the quality of vocal, vocal-choral and instrumental learning thanks to the increase in emotional response to Ukrainian folk music, which embodies the aesthetics of the educational ideal of Ukrainianness. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject етнопедагогічна свідомість uk
dc.subject етнопедагогічна культура uk
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва uk
dc.subject українська етнопедагогіка uk
dc.subject системний підхід uk
dc.subject інтенціональність uk
dc.subject ethnopedagogical consciousness uk
dc.subject ethnopedagogical culture uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject Ukrainian ethnopedagogy uk
dc.subject systematic approach uk
dc.subject intentionality uk
dc.title Сутнісні та змістові аспекти етнопедагогічної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва uk
dc.title.alternative Essential and content aspects of ethno-educational awareness of future music teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.5.011.3-051]:78-029:39
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.19


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу