Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виконавсько-інструментальна майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Селезньов, С. М.
dc.contributor.author Кшивак, Ю. І.
dc.contributor.author Новосадов, Я. Г.
dc.date.accessioned 2024-06-13T13:50:23Z
dc.date.available 2024-06-13T13:50:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Селезньов, С. М. Виконавсько-інструментальна майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва: теоретичний аспект / С. М. Селезньов, Ю. І. Кшивак, Я. Г. Новосадов // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 101-106. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45456
dc.description.abstract Запити сучасної мистецької освіти актуалізують пошук нових підходів та вирішень навчальних завдань, створюючи потребу у підвищенні якості підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Успішна виконавська діяльність як один з найголовніших елементів професійної діяльності майбутніх педагогів-інструменталістів потребує не тільки розвитку технічних навичок, а й вимагає художньої наповненості. Виконавсько-інструментальну майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва визначено як здатність виконавця осягати та відтворювати художній зміст музичної композиції, і передбачає технічну вправність, артистичне виконання. До компонентів віднесено виконавську інтерпретацію, музично-теоретичні та жанрово-стильові знання, концертний виступ. Виконавсько-інструментальна майстерність є системним утворенням, яка потребує розвитку кожного окремо взятого компоненту. Сучасна виконавсько-інструментальна майстерність педагогів-музикантів засновується на поєднанні досягнень у галузі музичного мистецтва та педагогіки. uk
dc.description.abstract The article analyzes the theoretical aspects of performance-instrumental skill of future music teachers. The views of domestic teachers on the definition of this concept are considered. It is noted that the executive component is one of the most important elements of the professional personality of future teachers. In particular, depending on certain tasks that arose in different periods, game techniques and techniques changed significantly. It is emphasized that the demands of modern art education actualize the search for new approaches and solutions to educational tasks. In this connection, there is a need to improve the quality of training of future music teachers. It is noted that successful performance requires not only the development of technical skills, but also requires artistic fullness. Performance-instrumental skill of future music teachers is defined as the performer's ability to understand and reproduce the artistic content of a musical composition, technical embodiment of the text, and artistic performance. Its components include performance interpretation, music-theoretical and genre-style knowledge, concert performance. According to the authors, the formation and development of performance and instrumental skills of future music teachers is the result of planned professional activity. It is also stated that it is a systemic formation that requires the development of each component mentioned above. Instrumental and performing skill is characterized by a significant number of various techniques of music reproduction, the uniqueness of its activity, which is created in the performance process. The authors state that it is based on the achievements of modern music art and pedagogy and meets the qualification requirements for the training of future music teachers in higher education institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject виконавська майстерність педагога-інструменталіста uk
dc.subject учителі музичного мистецтва uk
dc.subject музичне мислення uk
dc.subject instrumental performance skills uk
dc.subject music teachers uk
dc.subject professional training uk
dc.subject musical interpretation uk
dc.subject musical thinking uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject музична інтерпретація uk
dc.title Виконавсько-інструментальна майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва: теоретичний аспект uk
dc.title.alternative Performance-instrumental skill of future music teachers: theoretical aspect uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.013: 785
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу