Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування свідомого ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заря, Л. О.
dc.date.accessioned 2024-06-13T13:44:57Z
dc.date.available 2024-06-13T13:44:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Заря, Л. О. Формування свідомого ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано / Л. О. Заря // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 77-84. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45453
dc.description.abstract Головний акцент у розкритті можливостей свідомого відношення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано робиться на філософсько-психологічній складовій. Узагальнено емпіричні і спеціальні дані щодо дослідження сутності свідомості (спрямованості психічної активності індивіда). Складовими структури формування свідомого ставлення здобувачів музичної освіти є інтереси до певних фортепіанних творів, уподобання рідних, друзів та знайомих. Послідовне формування свідомого ставлення до фортепіанних уроків здійснюється за допомогою педагогічного процесу у навчальних закладах, у сім'ї, і має значення сприйняття навколишньої музики. Свідоме ставлення здобувачів освіти до фортепіанних занять пов’язується з мотивацією, інтересом, бажанням та особистісними переконаннями. Допомагатиме впевненість у виконавських можливостях, з опорою на знання з методики. Свідомість студентів активізується, коли виникає бажання зіграти за фортепіано конкретний музичний твір. uk
dc.description.abstract The article summarizes some empirical and special studies by philosophers, psychologists, teachers and scientists of the essence of consciousness (directions of human mental activity). The purpose of this study is to identify the possibilities of a conscious attitude of future music teachers (students) to piano lessons. This study is based on revealing the philosophical and psychological essence of human consciousness. It is indicated that the consistent formation of students' conscious attitude towards piano lessons is carried out through consistent training and independent study of musical works. As a result of the research, the author comes to the conclusion that the factor in students’ conscious attitude towards piano lessons is their interest in certain musical works, based on the preferences of relatives, friends and acquaintances. Students' consciousness is activated when a piece of music evokes a desire to perform it on the piano. Students' consciousness is activated when a piece of music makes them want to play the piano. This will be helped by confidence in your performing abilities and self-affirmation based on awareness of feelings and desires. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject здобувач освіти uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject фортепіанні уроки uk
dc.subject формування uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject psychology uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject students uk
dc.subject formation uk
dc.subject development uk
dc.subject interest uk
dc.subject desire uk
dc.subject piano lessons uk
dc.title Формування свідомого ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано uk
dc.title.alternative Formation of a conscious attitude of future musical art teachers to piano classes uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.017.147:786.2
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу