Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Трансверсальний підхід у системі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами цифрових технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бордюк, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2024-06-13T13:33:40Z
dc.date.available 2024-06-13T13:33:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бордюк, О. М. Трансверсальний підхід у системі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами цифрових технологій / О. М. Бордюк // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 31. – С. 45-54. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45449
dc.description.abstract Дослідження спрямоване на аналіз трансверсального підходу в системі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами цифрових технологій та його вплив на формування професійних навичок студентів. Важливим елементом є опис функціональних можливостей зазначених технологій як засобу оптимізації освітнього процесу в мистецьких ЗВО. Авторське формулювання поняття «трансверсальний підхід» охарактеризовано як методологічну основу сучасної фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Це дозволяє аналізувати можливості описаного підходу для формування професійних компетентностей студентів засобами цифрових технологій, адекватно його застосовуючи. uk
dc.description.abstract The article deals with the concept, essence and characteristics of digital technologies, their role in enhancing the creative potential and competence of future specialists, prospects and possibilities of their effective use in the system of professional training of music teachers. An important element is the description of the functionality of these technologies as a means of optimizing the educational process in artistic higher education institutions. The author's own formulation of the concept of "transversal approach" is presented, and the methodological basis of modern professional training of future music teachers is characterized, which allows analyzing the possibilities of this approach for the formation of students' professional competencies by means of digital technologies, and therefore its adequate application by interested teachers of higher education institutions in the field of art education. In the context of music education, the transversal approach is proposed to be used to interconnect and interact with different types of art, genres, styles and fields of knowledge. After all, the dominant trend of the current stage of informatization of art education is the need to integrate various computer tools into the process of training future music teachers using digital technologies that find their practical application in the transversal approach. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject імерсивний освітній простір uk
dc.subject Інтернет речей uk
dc.subject музичне мистецтво uk
dc.subject трансверсальний підхід uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject immersive educational space uk
dc.subject Internet of Things uk
dc.subject musical art uk
dc.subject transversal approach uk
dc.subject cloud technologies uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject artificial intelligence uk
dc.title Трансверсальний підхід у системі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва засобами цифрових технологій uk
dc.title.alternative Transversal approach in the system of professional training of future music teachers using digital technologies uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.011.3-51:78]:004
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу