Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерної інженерії у закладах фахової передвищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слободянюк, Л. В.
dc.date.accessioned 2024-06-07T13:32:24Z
dc.date.available 2024-06-07T13:32:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Слободянюк, Л. В. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерної інженерії у закладах фахової передвищої освіти / Л. В. Слободянюк // Освітній дискурс : збірник наукових праць / Голов. Ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 48 (1-3). – С. 50-60. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45411
dc.description.abstract Розроблена в рамках проведеного дослідження структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерної інженерії в закладах фахової передвищої освіти складається з сукупності чотирьох взаємопов'язаних блоків, що забезпечують її функціонування: концептуального, змістово-технологічного, компетентнісного, діагностичного. Наведено опис кожного з компонентів моделі. Ситуація високої конкурентної боротьби на сучасному ІТ-ринку ставить перед закладами освіти завдання вдосконалення професійної підготовки випускників технічних напрямів за рахунок формування професійної компетентності в галузі інформаційних технологій; що має високі перспективи за умови функціонування розробленої структурно-функціональної моделі; включення цієї моделі у систему навчального процесу закладів фахової передвищої освіти сприяє підвищенню ефективності професійної підготовки IT-кадрів, конкурентоспроможних на сучасному ринку праці. uk
dc.description.abstract The structural-functional model of the formation of professional competence of future bachelors in computer engineering in professional higher education institutions was developed within the framework of the conducted research. It consists of a set of four interrelated blocks that ensure its functioning: conceptual, content-technological, competence, diagnostic. We will describe each of the components of the model in more detail. The situation of high competition in the modern IT market presents educational institutions with the task of improving the professional training of graduates of technical fields due to the formation of professional competence in the field of information technologies; the formation of professional competence of future specialists in computer technologies in institutions of professional higher education has high prospects under the condition of functioning of the developed structurally functional model; the inclusion of a structural-functional model of professional competence formation of future specialists in computer technologies in the system of the educational process of institutions of professional advanced education contributes to increasing the efficiency of professional training of IT personnel, competitive in the modern labor market. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject заклад фахової передвищої освіти uk
dc.subject майбутні бакалаври з комп’ютерної інженерії uk
dc.subject структурно-функціональна модель uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject vocational higher education institution uk
dc.subject future bachelors in computer engineering uk
dc.subject structural-functional model uk
dc.subject professional competence uk
dc.title Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерної інженерії у закладах фахової передвищої освіти uk
dc.title.alternative Structural-functional model of professional competence formation of future bachelors in computer engineering in vocational higher education institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 377.3.091.3:004.3/.7-051:005.336.2]:378.22
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.48(1-3)-6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу