Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчальні та світоглядно-формувальні можливості штучного інтелекту через призму медіаграмотності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.contributor.author Зарівна, Оксана Тимофіївна
dc.contributor.author Марків, Іван Петрович
dc.date.accessioned 2024-05-23T13:12:51Z
dc.date.available 2024-05-23T13:12:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Марків, О. Т. Навчальні та світоглядно-формувальні можливості штучного інтелекту через призму медіа грамотності / О. Т. Марків, О. Т. Зарівна, І. П. Марків // XXІІІ International scientific and practical conference «Problems of Science and Technology: the Search for Innovative Solutions» : Сollection of abstracts, (May 15-17, 2024) Munich. – Germany: International Scientific Unity, 2024. – Pp. 26-30. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45205
dc.description.abstract Із переродженням суспільства у цифрову глобалізовану спільноту зросли можливості для забезпечення рівного доступу до інформації, для швидкого опрацювання масивів даних, для контактування без кордонів. Комп’ютерні технології, різноманітні гаджети, пошукові системи, Інтернет зробили доступним все для навчання, розваг чи формування світоглядної орієнтації. Однак виклик цього інформаційного прогресу для людства, мабуть, криється у твердженні: «непомітно мудрість замінили знання, а знання – інформація», яке фактично випливає із самої природи людей – ми не готові витрачати зусилля для осмислення чогось, якщо хтось чи щось зробили це за нас. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 р. № 1556 - р було схвалено Концепцію розвитку штучного інтелекту в Україні, яка визначає штучний інтелект як організовану сукупність інформаційних технологій, із застосуванням якої можливо виконувати складні комплексні завдання шляхом використання системи наукових методів досліджень і алгоритмів обробки інформації, отриманої або самостійно створеної під час роботи, а також створювати та використовувати власні бази знань, моделі прийняття рішень, алгоритми роботи з інформацією та визначати способи досягнення поставлених завдань [3]. Українці активно користуються ШІ, проте ще немає нормативно-правової бази, регулювання і міри відповідальності, тому так важко встановлювати авторство спродукованого контенту. Як зазначає С. Штурхецький, продукт ШІ – це просто згенерований текст, але без будь-якого етичного «забарвлення» [5]. І в цьому полягає проблема, яка зумовила предмет розгляду статті – згенерована штучним інтелектом інформація як продукт обов’язково потребує ретельного осмислення та перевірки. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.subject згенерований текст uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject перевірка інформації uk
dc.title Навчальні та світоглядно-формувальні можливості штучного інтелекту через призму медіаграмотності uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу