Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості використання розвиваючих рекреаційних ігор в адаптивній фізичній рекреації дітей 5- 6 років із затримкою психоемоційного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальова, Н. В.
dc.contributor.author Коваленко, К. А.
dc.contributor.author Блистів, Т. В.
dc.contributor.author Ужвенко, В. А.
dc.date.accessioned 2024-05-16T12:00:34Z
dc.date.available 2024-05-16T12:00:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Особливості використання розвиваючих рекреаційних ігор в адаптивній фізичній рекреації дітей 5- 6 років із затримкою психоемоційного розвитку / Н. В. Ковальова, К. А. Коваленко, Т. В. Блистів, В. А. Ужвенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 4 (177). – С. 69-73. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45127
dc.description.abstract Статтю присвячено побудові програми занять адаптивної фізичної рекреації з використанням засобів розвиваючих рекреаційних ігор для дітей 5-6 років із затримкою психоемоційного розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити програму занять з елементами бадмінтону для жінок першого періоду зрілого віку, метою якої є підвищення інтересу жінок до занять руховою активністю, підвищення рівня рухової активності та поліпшення стану здоров'я. Методи та організація дослідження – аналіз та узагальнення спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, соціологічні (анкетування, експертне опитування), методи дослідження рухової активності, методи математичної статистики. Запропонована програма розрахована на три місяці. Тривалість заняття складала 30 хвилин два рази на тиждень. Заняття включали, розминку, основну частину, в якості засобів були використані розвиваючі рекреаційні ігри та заминку. Різноманіття засобів програми, а саме різноманітних розвиваючих рекреаційних ігор сприятиме гармонійному особистісному розвитку дитини на даному віковому етапі. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the construction of a program of adaptive physical recreation classes using the means of developing recreational games for children 5-6 years old with a delay in psycho-emotional development. The purpose of the study is to theoretically substantiate and develop a program of classes with elements of badminton for women in the first period of adulthood, the purpose of which is to increase women's interest in physical activity, increase the level of physical activity and improve health. Methods and organization of research - analysis and generalization of special scientific and methodological literature, documentary materials, sociological (questionnaire, expert survey), methods of research of motor activity, methods of mathematical statistics. The proposed program is designed for three months. The duration of the class was 30 minutes twice a week. The classes included a warm-up, the main part, developing recreational games and a hitch were used as tools. The variety of means of the program, namely various developmental recreational games, will contribute to the harmonious personal development of the child at this age stage. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject Адаптивна фізична рекреація uk
dc.subject розвиваючі рекреаційні ігри uk
dc.subject діти uk
dc.subject затримка психоемоційного розвитку uk
dc.subject Adaptive physical recreation uk
dc.subject developing recreational games uk
dc.subject children uk
dc.subject delayed psycho-emotional development uk
dc.title Особливості використання розвиваючих рекреаційних ігор в адаптивній фізичній рекреації дітей 5- 6 років із затримкою психоемоційного розвитку uk
dc.title.alternative Features of using developmental recreation games in adaptive physical recreation of children 5-6 years old with delayed psycho-emotional development uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.035.1+796.1/3:159.942.5-053.5
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.4(177).14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу