Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zarivna, O. T.
dc.contributor.author Markiv, O. T.
dc.contributor.author Khymai, N. I.
dc.contributor.author Shalova, N. S
dc.date.accessioned 2024-05-09T13:48:49Z
dc.date.available 2024-05-09T13:48:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Military conditionality of using new pedagogical methods to foster tolerance in students / O. T. Zarivna, O. T. Markiv, N. I. Khymai, N. S Shalova // Інноваційна педагогіка : наук. журн. / Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій. – Одеса : Гельветика, 2024. – Випуск 69. Том 1. – С. 158-164. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45087
dc.description.abstract Стаття висвітлює актуальне питання – формування толерантності студентської молоді, особливо в умовах повномасштабного вторгнення. Світ без кордонів, світ без бар’єрів, світ взаємодії, співіснування та усвідомленого сприйняття багатоманітності – такими ознаками характеризують епоху 21 століття. Однак, це також і світ війни, руйнувань, зламаних доль та втрати здоров’я, що особливо жахливо відчуває зараз Україна. Переживши всі фізичні складності, люди з фізичними порушеннями стикаються з проблемами дискримінації, упередженості, моральним та психологічним утиском з боку суспільства. Такі умови змушують педагогічну спільноту активніше реагувати на виклики виховання та навчання молоді в дусі толерантності, терпимості, емпатії. Педагоги мають сприймати формування толерантності як перманентний процес, як повсякчасну діяльність, яка повинна свідомо втілюватися студентами в життєвих умовах не просто як терпимість до всього інакшого, а як життєва позиція бачити спочатку цінність людини, а вже потім розрізняти цю інакшість, якщо вона видна або якось проявляється під час контактування. uk
dc.description.abstract The article discusses the pressing issue of fostering tolerance among student youth, particularly in the context of full-scale invasion. The 21st century is characterised by a world without borders, barriers, and with interaction, coexistence, and conscious acceptance of diversity. However, it is also a world of war, destruction, shattered destinies, and health losses, which Ukraine is currently experiencing. People with physical disabilities, having overcome all physical difficulties, face problems of discrimination, prejudice, moral and psychological oppression from society. Such conditions force the educational community to react more actively to the challenges of educating and teaching young people in the spirit of tolerance, empathy, and acceptance. Teachers should perceive the formation of tolerance as a permanent process, as an ongoing activity. Tolerance should be consciously embodied by students in their daily lives not just as tolerance for everything different, but as a life position that values people first and then distinguishes their differences if they arevisible or expressed during interaction. The authors of the study reveal the essence of the concept of ‘tolerance’, justify the need to introduce new accents in the formation of students’ ‘tolerance’, and indicate ways and methods of its formation during learning. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject суспільство рівних можливостей uk
dc.subject війна uk
dc.subject студентська молодь uk
dc.subject педагоги uk
dc.subject навчання uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject equal opportunity society uk
dc.subject war uk
dc.subject student youth uk
dc.subject educators uk
dc.subject education uk
dc.title Military conditionality of using new pedagogical methods to foster tolerance in students uk
dc.title.alternative Воєнна обумовленість застосування нових педагогічних прийомів до формування толерантності студентської молоді uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147
dc.identifier.doi DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/69.1.30


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу