Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історичні передумови створення методичних засад навчання гри на скрипці з використанням інтегративного підходу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилип, О. І.
dc.date.accessioned 2024-05-01T13:47:39Z
dc.date.available 2024-05-01T13:47:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пилип, О. І. Історичні передумови створення методичних засад навчання гри на скрипці з використанням інтегративного підходу / О. І. Пилип // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023 . – Вип. 30. – С. 141-149. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45059
dc.description.abstract Здійснюється історичний огляд досвіду професійної підготовки виконавців-скрипалів у передумовах становлення методичних засад навчання гри на скрипці. Розглянуто основні методичні позиції навчання гри на скрипці відомих європейських скрипкових педагогів. Розкрито роль представників українського скрипкового мистецтва в упровадженні світового досвіду у вітчизняну методику. Проаналізовано актуальність та дієвість інтегративного підходу до навчання гри на скрипці в історичній перспективі від запровадження окремих елементів до системного застосування. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the study of the historical experience of professional training of violinists, the identification of historical prerequisites for the formation and development of methodological foundations for learning to play the violin, the study of various methodological approaches of Western European and Ukrainian specialists. The main methodological positions of teaching violin to famous European violin teachers are considered. The role of prominent representatives of the Ukrainian violin art in affirming the achievements of the world experience of learning to play the violin and its embodiment in the methodological achievements of the leading representatives of the national violin school is disclosed. The relevance and effectiveness of the integrative approach to learning the violin in the historical perspective from the introduction of individual elements to systemic application are analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject скрипка, методика навчання uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject інтегративний підхід uk
dc.subject violin uk
dc.subject teaching methods uk
dc.subject pedagogical technologies uk
dc.subject integrative approach uk
dc.title Історичні передумови створення методичних засад навчання гри на скрипці з використанням інтегративного підходу uk
dc.title.alternative Historical prerequisites for the creation of methodological foundations of violin learning using integrative approaches uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.313:780.614.331
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу