Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування сценічно-виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Соколова, Г.
dc.contributor.author Лобова, О.
dc.date.accessioned 2024-05-01T13:45:01Z
dc.date.available 2024-05-01T13:45:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Соколова, Г. Методика формування сценічно-виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано / Г. Соколова, О. Лобова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023 . – Вип. 30. – С. 125-134. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45057
dc.description.abstract Обґрунтовується методика формування сценічно-виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано. Застосовано методи теоретичного моделювання, аналізу й узагальнення наукових джерел і педагогічного досвіду з проблеми дослідження. Наукова новизна полягає у виявлені особливостей методики формування сценічно-виконавської культури учнів дитячої музичної школи. Використано новий підхід до навчального процесу, за допомогою якого відбувається формування навичок культури виконання музичних творів юним концертантом під час публічного виступу. У результаті теоретичного аналізу наукових джерел визначено сценічно-виконавську культуру учня-інструменталіста як чинник успішної виконавської діяльності; складну інтегровану якість особистості, що виявляється у здатності виконавця до свідомого трактування художнього образу й ефективної реалізації власного виконавського задуму під час сценічного виступу. Проаналізовано методологічні підходи (культурологічний, особистісно- орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, мотиваційний) і педагогічні принципи (індивідуального підходу; особистісного цілепокладання; систематичного та послідовного навчання; загальнодидактичний; єдності розвитку виконавських умінь й артистизму; рефлексивності; активності; семіотичної спрямованості й інтерпретації музичного тексту) формування сценічно-виконавської культури учнів ДМШ у процесі навчання гри на фортепіано. uk
dc.description.abstract The article provides a general description of the methodology and analyzes relevant methodological approaches (cultural, personality-oriented, activity-based, competence-based, motivational) and pedagogical principles (individual approach; personal goal-setting; systematic and consistent training; general didactic; unity of development of performing skills and artistry; reflexivity; activity ; semiotic orientation and interpretation of the musical text). Prospects for further research are related to the substantiation of the forms and methods of formation of stage performance culture of students of children's music schools. The goal is to substantiate the methodology of formation of stage performance culture of students of children's music schools in the process of learning to play the piano. To realize the goal, the methods of theoretical modeling, analysis and generalization of scientific sources and pedagogical experience on the research problem were applied. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject виконавська діяльність uk
dc.subject сценічно-виконавська культура особистості uk
dc.subject учні дитячих музичних шкіл uk
dc.subject процес навчання гри на фортепіано, методика формування, методологічні підходи і педагогічні принципи. uk
dc.subject performance activity uk
dc.subject stage-performance culture of the personality uk
dc.subject students of children's music schools uk
dc.subject the process of learning to play the piano uk
dc.subject method of formation uk
dc.subject methodological approaches and pedagogical principles uk
dc.title Методика формування сценічно-виконавської культури учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано uk
dc.title.alternative Methods of forming the stage and performance culture of children's music school students in the process of studying to play the piano uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.018.54:78].016:[792.091:780.616.432]
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.16


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics