Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Музично-виконавська діяльність як складова фахової підготовки студентів факультетів мистецтв: міждисциплінарний підхід

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі Хунмей
dc.date.accessioned 2024-05-01T13:43:20Z
dc.date.available 2024-05-01T13:43:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лі Хунмей. Музично-виконавська діяльність як складова фахової підготовки студентів факультетів мистецтв: міждисциплінарний підхід / Лі Хунмей // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023 . – Вип. 30. – С. 117-124. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45056
dc.description.abstract Досліджується проблема інтегрованої міждисциплінарної музично-виконавської підготовки студентів мистецьких спеціальностей у контексті формування готовності до творчої музично-виконавської діяльності. Посилення вимог до фахової підготовки студентів факультетів мистецтв зумовлює необхідність оновлення змісту мистецького навчання шляхом упровадження в музично-педагогічну та музично-виконавську практику інноваційних технологій на засадах міждисциплінарного підходу. Творчий характер музично-виконавської діяльності вчителя музичного мистецтва потребує фахівця широкої ерудованості з розвиненими музично-творчими вміннями, які сформовані на глибокій інтеграції музично-теоретичних знань і практичних (вокальних, інструментальних, хорових) умінь та навичок. Це зумовлює необхідність реалізації в змісті мистецької освіти інноваційного навчання, яке базується на методологічних принципах, пов’язаних з міждисциплінарністю. Упровадження міждисциплінарного підходу в зміст фахової підготовки студентів факультетів мистецтв є інноваційним ресурсом модернізації змісту вищої мистецької освіти. uk
dc.description.abstract The article examines the problem of integrated interdisciplinary music-performance training of students of art majors in the context of forming their readiness for creative music-performance activity. It has been found that the strengthening of requirements for the professional training of students of art faculties necessitates updating the content of art education by introducing innovative technologies into music-pedagogical and music-performance practice on the basis of an interdisciplinary approach. It was found that the creative nature of the music-performance activity of a music teacher requires a specialist of broad erudition with developed musical-creative skills, which are formed on the deep integration of musical-theoretical knowledge and practical (vocal, instrumental, choral) skills and abilities. This necessitates the implementation of innovative learning in the content of art education, which is based on methodological principles related to interdisciplinarity. It has been proven that the introduction of an interdisciplinary approach to the content of the professional training of students of art faculties is an innovative resource for the modernization of the content of higher art education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject інтегративна музично-виконавська підготовка uk
dc.subject міждисциплінарний підхід uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject вища мистецька освіта uk
dc.subject integrative musical and performing training uk
dc.subject interdisciplinary approach uk
dc.subject professional training uk
dc.subject students of art faculties uk
dc.subject higher art education uk
dc.title Музично-виконавська діяльність як складова фахової підготовки студентів факультетів мистецтв: міждисциплінарний підхід uk
dc.title.alternative Music and performing activities as a component of the professional training of the students at faculties of arts: an interdisciplinary approach uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-057.87:78
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу