ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лабунець, В. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-04-30T13:16:06Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T13:16:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лабунець, В. М. Формування виконавського стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інструментального навчання / В. М. Лабунець // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 30. – С. 68-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45050 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування виконавського стилю студентів факультетів мистецтв у процесі інструментального навчання. Виконавський стиль майбутнього вчителя музичного мистецтва розглядається через призму принципу цілісності, який відіграє суттєву роль у розробці методики активізації творчої діяльності студентів факультетів мистецтв. Викладені логічні аспекти принципу цілісності, які узгоджено із специфікою музично-інструментальної підготовки, а саме: узгодження із загальним спрямуванням процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва; розвиток націленості й здатності до творчих проявів у всіх різновидах інструментально-виконавської підготовки; розширення музичних знань, досвіду сприймання і виконання музики. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the problem of forming the performing style of students of the faculties of arts in the process of instrumental training. The performance style of the future music teacher is considered through the prism of the principle of integrity, which plays a significant role in the development of methods for activating the creative activity of students of art faculties. The logical aspects of the principle of integrity are outlined, which are coordinated with the specifics of musical-instrumental training, namely: coordination with the general direction of the process of professional training of the future music teacher; development of focus and ability for creative manifestations in all types of instrumental and performing training; expansion of musical knowledge, experience of perception and performance of music. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | інструментальне навчання | uk |
dc.subject | виконавський стиль | uk |
dc.subject | креативний підхід | uk |
dc.subject | принцип цілісності | uk |
dc.subject | future music teacher | uk |
dc.subject | instrumental learning | uk |
dc.subject | performance style | uk |
dc.subject | creative approach | uk |
dc.subject | principle of integrity | uk |
dc.title | Формування виконавського стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інструментального навчання | uk |
dc.title.alternative | Formation of the performing style of the future music teacher in the context of instrumental training | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:78:159 | |
dc.identifier.doi | doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.09 |