Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сахневич, Ірина Дем’янівна
dc.date.accessioned 2011-09-26T12:07:11Z
dc.date.available 2011-09-26T12:07:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Сахневич, Ірина Дем'янівна. Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. Д. Сахневич ; керівник роботи М. В. Левківський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Житомир, 2010. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44
dc.description.abstract Розроблено модель формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності, обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють забезпеченню активізації громадянського самовизначення вихованців. Розкрито сутність дефініцій "громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів". Визначено критерії (повнота, глибина осмислення та міцність знань; зміст, спрямованість і стійкість мотивів, характер емоцій; ступінь розвитку умінь і навичок поведінки, їх стійкість; ступінь розвитку саморегуляції та контролю поведінки) та розроблено відповідні їм показники для виявлення рівнів сформованості громадянського самовизначення учнів (високий, достатній, середній, низький). Обгрунтовано структуру громадянського самовизначення як системи взаємопов'язаних компонентів - когнітивного, емоційно-мотиваційного, діяльнісно-поведнікового та саморегулятивного. ru_RU
dc.description.abstract The thesis presents a theoretical and experimental study of the civil self-comprehension formation problem of vocational educational establishment students. The paper above mentioned analyses the essence and interrelation of basic notions in the research-paper, it observes methodological basis of self-comprehension formation process of school youth. The dissertation develops the historical aspects of civil self-comprehension formation. It substantiates theoretically and proves practically the peculiarities of pedagogical conditions for civil self-comprehension formation of vocational educational establishment students in extracurricular activities. The paper suggests the model of civil self-comprehension formation of vocational educational establishment students in extracurricular activities. Effectiveness of the models is tested and experimentally proved. The main results of the research are being introduced in educational process of vocational educational establishments. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка ru_RU
dc.subject самовизначення ru_RU
dc.subject громадянське самовизначення ru_RU
dc.subject громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів ru_RU
dc.subject педагогічні умови формування громадянського самовизначення ru_RU
dc.subject форми і методи роботи ru_RU
dc.subject self-comprehension ru_RU
dc.subject civil self-comprehension ru_RU
dc.subject civil self-comprehension of vocational educational establishment students ru_RU
dc.subject pedagogical conditions for civil self-comprehension formation ru_RU
dc.subject forms and methods of work ru_RU
dc.subject.classification 37.06: 371.09 ru_RU
dc.title Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу