Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні особливості реабілітаційного процесу дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шульженко, Д. І.
dc.date.accessioned 2024-04-19T11:10:29Z
dc.date.available 2024-04-19T11:10:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шульженко, Д. І. Психолого-педагогічні особливості реабілітаційного процесу дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 137-147. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44846
dc.description.abstract В статті розкриваються питання становлення теоретико-практичних компонентів реабілітаційних процесів засобами освіти. Зазначено, що в Україні і Європі з’являються світові тенденції становлення реабілітаційної системи допомоги особам які отримали психофізичні травми внаслідок різних складних ситуацій і втратили функції опорно-рухового апарату. Психологічний фрустраційний стан цих людей суттєво впливає на негативні зміни у їхньому світосприйнятті, зокрема власної перспективи життя і розвитку. uk
dc.description.abstract The article discusses the issues of forming theoretical and practical components of rehabilitation processes through components of rehabilitation processes through education. It is noted that in Ukraine and Europe, we are following the global trend of establishing a rehabilitation system of assistance to persons who have suffered psychophysical trauma as a result of various difficult situations and have lost the functions of the musculoskeletal system. The psychological frustration of these people significantly affects negative changes in their worldview, including their own prospects for life and development. This is especially true in this is particularly evident in adolescent children (students), who, because of post-traumatic stress disorder, their future life seems lost. Therefore, to restore to restore their confidence, show them professional and personal capabilities, identify together with the teacher, to identify their own potential, to guide them to overcome to overcome difficulties. The article presents the author's program of individual work of a rehabilitation teacher with adolescents "Formation of a system of rehabilitation care by means of psychological and pedagogical influence" based on the inclusion of psychological and pedagogical components in the rehabilitation process. The features of psychological and pedagogical assistance to adolescents with PFORA. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject реабілітаційна педагогіка uk
dc.subject діти з вродженими та набутими вадами розвитку uk
dc.subject опорно-руховий апарат uk
dc.subject психологічний супровід uk
dc.subject rehabilitation pedagogy uk
dc.subject children with congenital and acquired disorders uk
dc.subject musculoskeletal system uk
dc.subject psychological support uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості реабілітаційного процесу дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату uk
dc.title.alternative Psycho-Pedagogy features of rehabilitation process by children’s with locomotor disorders uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.29
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.22


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу