Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суховієнко, Н. А.
dc.date.accessioned 2024-04-19T08:03:25Z
dc.date.available 2024-04-19T08:03:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Суховієнко, Н. А. Програма раннього втручання в координатах галузі освіти / Н. А. Суховієнко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 99-104. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44840
dc.description.abstract У статті розглядаються сутнісні характеристики програми раннього втручання як комплексної програми допомоги дітям раннього віку. Автором визначено, що раннє втручання  це превентивний захід, який випереджає офіційно встановлений дитині діагноз, допомагає зменшити кількість осіб із інвалідністю і вплинути на траєкторію розвитку чималої кількості захворювань. Виокремлено, що рушійною силою успішного функціонування програми раннього втручання є скоординована співпраця фахівців та батьків дитини. Підкреслено, що програма центрується на сім’ї як найбільш важливого середовища розвитку дитини. Доведено не тільки суспільну, а й соціальну вигідність програми раннього втручання для держави. Висновки дослідження дозволили виявити основні переваги програми Раннього втручання: сім’єцентризм, паритетна співпраця із батьками, індивідуальній підхід при загальній концепції, створення підтримуючого простору. uk
dc.description.abstract The purpose of the article was to identify the essential characteristics and advantages of the early intervention program as a comprehensive program of assistance to young children. Such research methods as analysis, synthesis, generalization and comparative analysis were used. The author determined that early intervention is a preventive measure that precedes the officially established diagnosis of a child and helps to reduce the number of people with disabilities and influence the trajectory of a large number of diseases. The usefulness of the program is determined by the fact that it allows to reduce the number of disabled people due to timely detection, timely corrective and rehabilitation work with the child. It has been found that early intervention can be provided by clients to families raising children under 4 years of age with disabilities or developmental delays recorded using scales and methodologies; at risk of developmental problems or disorders (biological and social). It has been proven that the coordinated cooperation of specialists and the child's parents is the driving force behind the success of the early intervention program. It is emphasized that the program focuses on the family as the most important environment of the child. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject раннє втручання uk
dc.subject психофізичні порушення uk
dc.subject особливі освітні потреби uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject освіта uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject early intervention uk
dc.subject psychophysical disorders uk
dc.subject special education needs uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject education uk
dc.subject inclusive education uk
dc.title Програма раннього втручання в координатах галузі освіти uk
dc.title.alternative Early entertainment program in coordinates sectors of education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.24
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.16


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу