Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості логопедичної роботи в закладах дошкільної освіти з інклюзивною формою навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребняк, В. О.
dc.date.accessioned 2024-04-18T13:09:58Z
dc.date.available 2024-04-18T13:09:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Погребняк, В. О. Особливості логопедичної роботи в закладах дошкільної освіти з інклюзивною формою навчання / В. О. Погребняк // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 81-87. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44837
dc.description.abstract У науково-оглядовій статті розглядаються особливості логопедичної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Розкривається зміст роботи вчителя-логопеда, взаємозв’язок співпраці фахівців та батьків в інклюзивному закладі дошкільної освіти. Зроблено акцент на особливостях проведення корекційної роботи в інклюзивному закладі дошкільної освіти, що безпосередньо пов’язана з нормалізацію м’язового тонусу, мовленнєвого дихання, розвитком артикуляційної моторики, фонематичного слуху, правильної звуковимови, просодичної сторони мовлення дошкільника, розвитком фразового та зв’язного мовлення. Зазначена робота має позитивно вплинути на процес адаптації дошкільників з порушеннями мовлення до нових соціальних умов. uk
dc.description.abstract The scientific review article examines the peculiarities of speech therapy work in an inclusive preschool educational institution. The authors reveal the content of the work of a speech therapist, the relationship between specialists and parents in an inclusive preschool educational institution. Attention is focused on the close relationship between the team of psychological and pedagogical support and the specialists of the educational institution, which determines the prerequisites of the educational and corrective-developmental approach in the development of children with speech disorders and their social adaptation in the group of peers. The prospects for the use of correctional work in an inclusive preschool educational institution are determined , which is directly related to the normalization of muscle tone, speech breathing, the development of articulatory motility, phonemic hearing, correct phonetic speech, the prosodic side of a preschooler's speech, the development of phrasal and coherent speech, which should have a positive effect on the process of adaptation to new social conditions . The effectiveness of solving these issues lies in the active involvement of children with speech disorders in an inclusive educational environment, which involves meeting their educational needs and integrating them into society in general. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject діти з порушеннями мовлення uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject логопедична робота uk
dc.subject integration uk
dc.subject children with speech disorders uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject speech therapy work uk
dc.title Особливості логопедичної роботи в закладах дошкільної освіти з інклюзивною формою навчання uk
dc.title.alternative Features of speech therapy work in pre-school education institutions with inclusive form of education. uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264:373.2.091.21
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу