Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан володіння лексичним значенням слова учнями з особливими освітніми потребами молодших класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кульбіда, С. В.
dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.contributor.author Круглик, О. П.
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:40:16Z
dc.date.available 2024-04-18T10:40:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кульбіда, С. В. Стан володіння лексичним значенням слова учнями з особливими освітніми потребами молодших класів / С. В. Кульбіда, Н. П. Кравець, О. П. Круглик // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 45. – С. 42-53. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44832
dc.description.abstract У роботі представлено методику визначення лексичного значення слова в контексті оволодіння лексичною компетентністю учнями з особливими освітніми потребами у Новій українській школі. Проаналізовано розуміння другокласниками з особливими освітніми потребами значення і смислу словникових слів у процесі усного мовлення відповідно до критеріїв: дотримання лексико-граматичної сполучуваності слів; введення у мовленнєвий контекст адекватних за смислом слів; використання мовленнєвого контексту для визначення значення слова; добір до даного слова лексико-семантичних варіантів та показників: розуміння і пояснення; пояснення не проявляється; відповідь відсутня. Доведено, що оволодіння лексичною компетентністю учнями різних категорій: учнями з типовим розвитком, з тяжкими порушеннями мовлення, глухих, учнів з інтелектуальними порушеннями, глухих з інтелектуальними порушеннями дозволяє намітити шляхи удосконалення та розвитку мовної компетентності школярів у навчальному процесі. uk
dc.description.abstract The work presents the method of determining the lexical meaning of a word in the context of mastering lexical competence by students with special educational needs in the New Ukrainian School. On the basis of the developed content of mastering lexical competence and the method of checking the state of the formation of the lexical meaning of the word in students of four categories: the actual level of the formation of the meaning of vocabulary words in written speech during the reading process was revealed, the difficulty of understanding the lexical meaning of a word presented in the form of semantic illustration was determined in phrases, sentences, texts. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject категорії учнів з особливими освітніми потребами uk
dc.subject лексична компетентність uk
dc.subject лексичне значення слова uk
dc.subject констатувальний експеримент uk
dc.subject критерії uk
dc.subject categories of students with special educational needs uk
dc.subject lexical competence uk
dc.subject lexical meaning of a word uk
dc.subject ascertainment experiment uk
dc.subject criteria uk
dc.title Стан володіння лексичним значенням слова учнями з особливими освітніми потребами молодших класів uk
dc.title.alternative State of Owning the Lexical Meaning of the Word by Students With Special Educational Needs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.263.24'373
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу