Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості активізації пізнавальної діяльності незрячих учнів в добукварний період навчання грамоти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Медведок, Лілія Григорівна
dc.contributor.author Рожко, І. С.
dc.date.accessioned 2024-04-08T07:34:14Z
dc.date.available 2024-04-08T07:34:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Медведок, Л. Г. Особливості активізації пізнавальної діяльності незрячих учнів в добукварний період навчання грамоти / Л. Г. Медведок, І. С. Рожко // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуски 11 (19), 12 (20). – С. 106-114. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44764
dc.description.abstract У статті розглядається проблема пізнавальної діяльності незрячих учнів у період навчання грамоти. Саме він є дуже важливим у процесі навчання грамоти. Основною метою цього періоду є створення в учнів готовності та необхідних передумов до засвоєння грамоти. Обґрунтовано значимість добукварного періоду в процесі заповнення недоліків розвитку всіх сторін пізнавальної діяльності сліпих дітей. Відмічена важливість предметних уроків і екскурсій для формування загальнопізнавальних умінь у незрячих учнів. uk
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема познавательной деятельности незрячих учеников в период обучения грамоты. Именно он является очень важным в процессе обучения грамоты. Основной целью этого периода является создание у учеников готовности и необходимых предпосылок к усвоению грамоты. Обоснована значимость добукварного периода в процессе заполнения недостатков развития всех сторон познавательной деятельности слепых детей. Отмеченная важность предметных уроков и экскурсий для формирования общепознавательных умений у незрячих учеников. uk
dc.description.abstract The article deals with the problem of the cognitive activity of blind students during the periodof teaching literacy. This period is very important in the process of teaching literacy. The main purpose of this period is to create readiness among students and the necessary prerequisites for mastering literacy. The significance of the pre-ABC period in the process of filling the deficiencies in the development of all aspects of the cognitive activity of blind children has been substantiated. The authors underline the importance of subject lessons and excursions for the development of general cognitive skills among blind students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject навчання грамоти uk
dc.subject добукварний період uk
dc.subject готовність до навчання uk
dc.subject познавательная деятельность uk
dc.subject обучение грамоты uk
dc.subject добукварный период uk
dc.subject готовность к учебе uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject literacy training uk
dc.subject pre-ABC period uk
dc.subject readiness for study uk
dc.title Особливості активізації пізнавальної діяльності незрячих учнів в добукварний період навчання грамоти uk
dc.title.alternative Особенности активизации познавательной деятельности незрячих учеников в добукварный период обучения грамоты uk
dc.title.alternative Features of activization of cognitive activity of blind students in the pre-literary period of teaching literacy uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.2-051.6.262


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics