Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концепція освіти та виховання у вірі багаї: зміст, структура, особливості розвитку та реалізації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чорнойван, Яна Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T10:45:16Z
dc.date.available 2024-03-29T10:45:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Чорнойван, Яна Василівна. Концепція освіти та виховання у вірі багаї: зміст, структура, особливості розвитку та реалізації : дис. … канд. філос. наук : 09.00.11 – релігієзнавство / Яна Василівна Чорнойван ; наук. кер. Кисельов Олег Сергійович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 308 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44632
dc.description.abstract Дисертація присвячена комплексному дослідженню особливостей розвитку й реалізації питань освіти та виховання у вірі багаї, всебічному розкриттю змісту і структури педагогічної діяльності всесвітньої громади багаї у світі та Україні. У дисертації з’ясовано значення принципу всезагальної освіти як основи вчення віри багаї, розглянуто розвиток уявлень про освіту та виховання, з’ясовано сучасний стан організації педагогічного процесу через розкриття особливостей функціонування структур, що забезпечують реалізацію концепції освіти та виховання у даній конфесії, зокрема у сучасній Україні. Концепція освіти та виховання є центральною категорією релігійного вчення віри багаї, оскільки передбачає побудову Нового світового співтовариства на основі удосконалення моральнісного й матеріального становища людства засобами освіти та виховання. Педагогічна система багаї представляє собою оригінальний тип релігійної освіти, що полягає у безперервному навчанні віруючих та за відсутності професійної підготовки священнослужителів. Результатами функціонування конфесійної системи освіти багаї є збільшення кількості віруючих, об’єднання і духовного піднесення громади на основі релігійного Одкровення Багаулли. uk
dc.description.abstract The dissertation considers peculiarities of the development and implementation of education in the Baha’i Faith and comprehensively discloses contents and structure of the educational activities of the Baha'i community in Ukraine and worldwide. The author of the dissertation revealed the significance of the principle of universal education as a central principle of the Baha’i religious teaching, considered the historical development of education concepts in the Baha’i Faith, defined the current state of the educational process in the Baha’i Faith through the exposure of the functioning structures which ensure implementation of the education concept in the Baha’i Faith, particularly in modern Ukraine. The concept of education is a central category of the Baha’i religious teaching, since it involves a New world community building through improvement of the humanity’s moral and material conditions by means of education. The Bahai’s educational system is an novel type of religious education, which includes continual education of its adherents without professional training of the priests. The Bahai’s confessional education results in increasing number of believers, consolidation and spiritual elation of the community based on religious Revelation of Baha’u’llah. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject концепція релігійної педагогіки uk
dc.subject релігійна освіта uk
dc.subject релігійне виховання uk
dc.subject віра багаї uk
dc.subject religious pedagogy concept uk
dc.subject religious education uk
dc.subject Baha’i Faith uk
dc.title Концепція освіти та виховання у вірі багаї: зміст, структура, особливості розвитку та реалізації uk
dc.title.alternative The Concept of Education in the Baha’i Faith: Content, Structure, Peculiarities of the Development and Implementation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 298.8:37(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics