Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організаційно-педагогічні умови соціальної опіки дітей у Галичині і радянській Україні

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Фуштей, Любов Іванівна
dc.date.accessioned 2024-03-22T14:49:23Z
dc.date.available 2024-03-22T14:49:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Фуштей, Любов Іванівна. Організаційно-педагогічні умови соціальної опіки дітей у Галичині і радянській Україні : дис. … канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Фуштей, Любов Іванівна ; наук. керівник Конончук Антоніна Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 266 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44538
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано організаційно-педагогічні умови забезпечення соціальної опіки дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування в Галичині і підрадянській Україні у 20–30-х роках ХХ ст., охарактеризовано специфічні особливості організації сімейних та суспільних форм соціальної опіки в цих регіонах; диференційовано сукупність змісту, форм, методів і технологічних підходів у спільних і відмінних умовах запровадження соціальної опіки з боку державних, громадських і релігійних організацій; виокремлено сімейні форми соціальної опіки, або наближені до сімейних, як домінантну основу утвердження суспільного опікунства; окреслено тенденції та можливості трансформації досвіду соціальної опіки дітей в Україні досліджуваного періоду у соціально-педагогічну практику сьогодення. uk
dc.description.abstract The organizational-pedagogical terms of social guardianship providing to orphans and children, deprived of paternal caring in Galychina and subsoviet Ukraine in 20 - 30th ХХ century were analysed in dissertation. Specific features of home and public forms organization of social guardianship in these regions were described. The entirety of content, forms, methods and technological approaches in similar and divergent conditions of social guardianship initiation from the side of state, public and religious organizations was differentiated. The family forms of social guardianship or close to family ones as dominant basis of public guardianship initiation were distinguished. Tendencies and possibilities of transformation in current social-pedagogical practice of social guardianship experience of children in Ukraine of the investigated period were outlined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject опіка uk
dc.subject соціальна опіка uk
dc.subject опікунське сімейне виховання uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови соціальної опіки uk
dc.subject діти-сироти uk
dc.subject діти uk
dc.subject позбавлені батьківського піклування uk
dc.subject опікун/піклувальник uk
dc.subject підопічний uk
dc.subject guardianship uk
dc.subject social guardianship uk
dc.subject guardian family education uk
dc.subject organizationally-pedagogical terms of social guardianship uk
dc.subject orphans uk
dc.subject children deprived of paternal caring uk
dc.subject guardian/trustee uk
dc.subject ward uk
dc.title Організаційно-педагогічні умови соціальної опіки дітей у Галичині і радянській Україні uk
dc.title.alternative Organizational pedagogical terms of social guardianship of children in Galychina and soviet Ukraine (1918 - 1939) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42 (477.83/.86 + 477.5) “1918/1939”


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics