Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Н. П.
dc.date.accessioned 2024-03-21T13:01:08Z
dc.date.available 2024-03-21T13:01:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондаренко, Н. П. Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації / Н. П. Бондаренко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Вип. 47 (12). – С. 87-101. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44512
dc.description.abstract Поширена в наш час система змістовних координат формалізує суто кількісні параметра функціонування освітнього середовища, натомість якісні аспекти (на кшталт смислу, покликання, мети, місії, візій, цінностей і врешті-решт значень) освітньої процесуальності виявляються неохопленими. Пріоритетного значення набуває критеріальне увиразнення поняття “освітнє середовище” крізь призму фундаментального покликання освіти, її місії, візії, функціональних пріоритетів тощо. uk
dc.description.abstract The system of content coordinates that is common nowadays formalises purely quantitative parameters of the functioning of the educational environment, while the qualitative aspects (such as meaning, vocation, purpose, mission, visions, values and finally meanings) of the educational processuality are not covered. The criteria-based disclosure of the notion of “educational environment” through the prism of the fundamental vocation of education, its mission, vision, functional priorities, etc. becomes a priority. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject світоглядна демаркація uk
dc.subject критеріальні ознаки uk
dc.subject проблемні виклики uk
dc.subject мета освіти uk
dc.subject особистісний розвиток uk
dc.subject educational environment uk
dc.subject attitudinal demarcation uk
dc.subject criterion features uk
dc.subject problematic challenges uk
dc.subject educational goals uk
dc.subject personal development uk
dc.title Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації uk
dc.title.alternative The educational environment of modernity as a subject of worldview demarcation uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 140.8:378.4
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.47(12)-9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу