ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синякова, Віра Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T15:50:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-15T15:50:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Синякова, Віра Богданівна. Гендерна соціалізація дівчат-підлітків з неповних родин : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Синякова Віра Богданівна ; керівник роботи Вольнова Леся Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 273 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44412 | |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні висвітлено сутність ґендерної соціалізації дівчат-підлітків із неповних родин; виокремлено підходи до поняття «ґендерна соціалізація» та запропоновано авторське визначення поняття «ґендерна соціалізація дівчат-підлітків», обґрунтовано стадії ґендерної соціалізації дівчат-підлітків; окреслено компоненти, критерії, показники та рівні ґендерної соціалізованості дівчат-підлітків. Уточнено соціокультурні основи ґендерної соціалізації особистості (ґендерна культура суспільства, ґендерні стереотипи і ґендерні ролі). У роботі обґрунтовано модель і соціально-педагогічні умови ґендерної соціалізації дівчат-підлітків із неповних родин. Відповідно до соціально-педагогічних умов підібрано форми і методи соціально-педагогічної роботи з дівчатами-підлітками, їх батьками та педагогами. | uk |
dc.description.abstract | In dissertation research the essence of gender socialization of girls-teenagers from single-parent families is reflected; approaches to notion «gender socialization» are selected and author determination of notion «gender socialization of girls-teenagers» is offered, the stages of gender socializating of girls-teenagers are grounded; components, criteria, indexes and levels of gender sotsialization girls-teenagers are outlined. The social-cultural bases of gender socialization of personality are specified (gender culture of society, gender stereotypes and gender roles). In work a model and social-pedagogical terms of gender socialization of girlsteenagers from single-parent families is grounded. According to social-pedagogical terms the forms and methods of social-pedagogical work are neat with girlsteenagers, their parents and teachers. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | ґендер | uk |
dc.subject | ґендерна соціалізація | uk |
dc.subject | ґендерна соціалізація дівчат-підлітків | uk |
dc.subject | неповна родина | uk |
dc.subject | ґендерна соціалізованість дівчат-підлітків | uk |
dc.subject | соціально-педагогічні умови ґендерної соціалізації дівчат-підлітків | uk |
dc.subject | gender | uk |
dc.subject | gender socialization | uk |
dc.subject | gender socialization of girls-teenagers | uk |
dc.subject | single-parent family | uk |
dc.subject | gender sotsializating girls-teenagers | uk |
dc.subject | social-pedagogical terms of gendern socialization of girls-teenagers | uk |
dc.title | Гендерна соціалізація дівчат-підлітків з неповних родин | uk |
dc.title.alternative | Gender socialization of teenage girls from single-parent families | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.013.42(043) |