У дисертації досліджується проблема формування здатності до професійної самореалізації у магістрів музично-педагогічної освіти в процесі інструментальної підготовки. Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці музичної освіти, визначено сутність професійної самореалізації магістрів музично-педагогічної освіти та її компонентну структуру; визначено зміст поняття "здатність до професійної самореалізації"; обґрунтовано методичні засади формування здатності до професійної самореалізації та педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу. Розроблено та апробовано методику поетапного формування здатності до професійної самореалізації у магістрів-піаністів. Результативність застосованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів здатності до професійної самореалізації в учасників експериментальної групи порівняно з контрольною.
The dissertation investigates the problem of power of professional fulfillment in the master of music and education in the process of preparation. The condition of this problem in the scientific literature, the theory and practice of music education is specified, the essence of "professional self-realization magister of music and education" and definite meaning phenomenon defined by its component structure, and methodological foundations of power of professional fulfillment investigated pedagogical conditions improve efficiency of power of professional fulfillment. Grounded and conducted experimental work on phase formation capacity for professional fulfillment in magister pianists. The effectiveness of the applied methodology proved positive dynamics in levels of capacity for professional fulfillment.