Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Копінг-стратегії для боротьби зі стресом у студентів під час навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Анікеєнко, Л. В.
dc.contributor.author Білоконь, В. П.
dc.date.accessioned 2024-02-26T14:01:42Z
dc.date.available 2024-02-26T14:01:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Анікеєнко, Л. В. Копінг-стратегії для боротьби зі стресом у студентів під час навчання / Л. В. Анікеєнко, В. П. Білоконь // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 2 (174). – С. 26-29. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44221
dc.description.abstract Стрес – це реакція організму на різні фізичні, емоційні та психологічні навантаження. Він може виникати у відповідь на ситуації, які ми сприймаємо як такі, що загрожують або викликають тривогу. Стрес може негативно впливати на здоров'я людини. Він також може впливати на наш емоційний стан, включаючи депресію, тривогу та дратівливість. Стреси бувають гострими й хронічними, що накопичуються поступово. Як відомо, навіть одиничний супергострий стрес, викликаний, приміром, трагічною подією, може стати причиною серйозної хвороби й навіть смерті. Набагато типовішою, проте, є ситуація, коли людина занедужує в результаті одночасного впливу кількох стресових подій «середнього ступеня ваги» [3]. Студенти відносяться до категорії осіб які підлягають під повишений вплив стресу в певному проміжку часу в житті. Зміна обставин життя з батьківського дому на гуртожиток, швидкий та інтенсивний темп і ритм в навчанні, а також період сессії дають свої пагубні результати. Тому важливо навчитися ефективно керувати стресом та знаходити способи розслаблення та відпочинку. Це може включати фізичну активність, медитацію, глибоке дихання, спілкування з близькими людьми або хобі. uk
dc.description.abstract Ambiguity in the understanding of the nature of stress has led to differences in views on its essence. As many years ago, when the world-famous scientist H. Selye founded the theory of stress, there is still no more famous and at the same time more controversial scientific term than "stress" in the scientific literature. Stress is the body's reaction to various physical, emotional and psychological stresses. It can occur in response to situations that we perceive as threatening or anxiety-provoking. Stress can negatively affect human health. It can also affect our emotional state, including depression, anxiety and irritability. Stresses are acute and chronic, accumulating gradually. As you know, even a single super-acute stress, caused by, for example, a tragic event, can cause serious illness and even death. Much more typical, however, is the situation when a person falls ill as a result of simultaneous exposure to several "moderate" stressful events [3]. Students belong to the category of persons subject to the increased influence of stress in a certain period of time in life. The change in living circumstances from the parents' home to the dormitory, the fast and intense pace and rhythm of studies, as well as the session period have their disastrous results. Therefore, it is important to learn how to effectively manage stress and find ways to relax and rest. This can include physical activity, meditation, deep breathing, socializing with loved ones, or a hobby. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject студенти uk
dc.subject стрес uk
dc.subject копінг uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject фактори uk
dc.subject методи uk
dc.subject боротьба uk
dc.subject students uk
dc.subject stress uk
dc.subject coping uk
dc.subject strategy uk
dc.subject factors uk
dc.subject methods uk
dc.subject struggle uk
dc.title Копінг-стратегії для боротьби зі стресом у студентів під час навчання uk
dc.title.alternative Coping strategies for fighting stress in students during studi uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.2(174).06


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics