ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасун, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T12:29:27Z | |
dc.date.available | 2024-02-19T12:29:27Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Тарасун, В. В. Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку / В. В. Тарасун // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2011. – № 1. – С. 79-82. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44184 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено основні підходи до створення моделі процесуально-особистісного вивчення особливостей раннього розвитку дитини, визначено її компоненти, стан сформованості яких підлягає діагностуванню. | uk |
dc.description.abstract | In the article deals with basic approaches to creating a model of procedural and personal study of early child development, defined components, which is subject to state formation diagnostics. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | психічний розвиток | uk |
dc.subject | пізнавальна система дитини | uk |
dc.subject | процеси взаємодії | uk |
dc.subject | дитина раннього віку | uk |
dc.subject | mental development | uk |
dc.subject | child cognitive system | uk |
dc.subject | the processes of interaction | uk |
dc.subject | the child early age | uk |
dc.title | Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376.076 |