Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, В. В.
dc.date.accessioned 2024-02-19T12:29:27Z
dc.date.available 2024-02-19T12:29:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку / В. В. Тарасун // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2011. – № 1. – С. 79-82. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44184
dc.description.abstract У статті висвітлено основні підходи до створення моделі процесуально-особистісного вивчення особливостей раннього розвитку дитини, визначено її компоненти, стан сформованості яких підлягає діагностуванню. uk
dc.description.abstract In the article deals with basic approaches to creating a model of procedural and personal study of early child development, defined components, which is subject to state formation diagnostics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject психічний розвиток uk
dc.subject пізнавальна система дитини uk
dc.subject процеси взаємодії uk
dc.subject дитина раннього віку uk
dc.subject mental development uk
dc.subject child cognitive system uk
dc.subject the processes of interaction uk
dc.subject the child early age uk
dc.title Теоретичне підгрунтя дослідження стану психічного розвитку дитини раннього віку uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.076


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу