Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра
dc.date.accessioned 2024-02-15T09:33:10Z
dc.date.available 2024-02-15T09:33:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Марків, О. Т. Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики : навчальний посібник / О. Т. Марків; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – електронне видання. – Київ : Вид-во УДУ ім. Михайла Драгоманова, 2024. – 116 с. uk
dc.identifier.isbn 978-966-931-301-0
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44126
dc.description.abstract Навчальний посібник включає характеристику основних теоретичних положень сучасного медіаменеджменту та видавничого маркетингу: управління взаємовідносинами з колективом та зі суб’єктами ринку; управління медіаорганізацією, зокрема видавничими структурами; управління конвергентними медіаофісами; управління кроссмедійними проєктами та просуванням інформаційних продуктів; управління медіамаркетингом; маркетингові стратегії, прийоми, практики, інструменти. Матеріал підібраний та укладений на основі навчально-довідкової літератури з менеджменту і маркетингу, медіабізнесу, видавничої справи та журналістики, монографій, матеріалів періодичних, електронних та інших видань. Навчальне видання призначене для студентів журналістики, видавничої справи та редагування, а також тих, хто цікавиться сучасним інформаційним становищем, стратегіями і напрямами організації медіабізнесу в Україні. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.title Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики uk
dc.type Textbook/tutorial uk
dc.identifier.udc 070:004.738.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу