Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савінова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:42:23Z
dc.date.available 2024-02-13T09:42:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Савінова, Н. В. Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників / Н. В. Савінова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 82-88. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44092
dc.description.abstract У статті розглядається проблема діагностики засобами гри на сучасному етапі розвитку логопедії, що дозволялє всебічно аналізувати та оцінювати рівень сформованості мовленнєвої діяльності дошкільника з порушеннями мовленнєвої діяльності, в тому числі стан сформованості просодичних компонентів. Представлено критерії, показники, рівні оцінки, комплекс ігрових вправ для діагностики. Презентовано завдання для проведення активно-ігрової діагностики та корекції просодичної сторони мовлення дітей. У результаті проведення діагностичного обстеження дітей із нормою та патологією мовленнєвого розвитку визначено особливості розвитку просодики дошкільників різних категорій. Обгрутована необхідність проведення активно-ігрової діагностики мовленнєвої діяльності дошкільників. Визначені основні напрямки формування багатокомпонентних складових просодичної сторони мовленнєвої діяльності дітей. Апробована на практиці запропонована активно-ігрова діагностика дозволяє здійснювати аналіз стану просодики в провідному для дитині виді діяльності – грі. uk
dc.description.abstract The problem of diagnostics means playing at the present stage of development of speech therapy reveals in the article, which allows a comprehensive review and evaluate the level of development of speech activity of preschool children with impaired speech activity, including the state of formation prosodic components. The criteria, indicators, valuation levels, a complex gaming exercise to diagnosis reveals in the article. The task for an active game-diagnosis and correction of prosodic aspects of speech children presented. The peculiarity of development of prosodic characteristics of preschool children of various categories determined as a result of diagnostic examination of children with normal and abnormal development of speech prosody. The necessity of realization active-game diagnosis of speech activity preschoolers substantiate. The basic directions of formation of multi-party components prosodic speech activity of children define. The active-play diagnostics has been tested in practice, which allows for the analysis of prosody in the leading activity for the child - the game. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject просодика uk
dc.subject активно-ігрова діагностика uk
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject prosodic uk
dc.subject active-play diagnostics uk
dc.subject children with severe developmental speech disorder uk
dc.subject speech activity uk
dc.title Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників uk
dc.title.alternative The active-play diagnostics of prosodic aspect of speech of preschool children uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу