Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савінова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:42:23Z
dc.date.available 2024-02-13T09:42:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Савінова, Н. В. Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників / Н. В. Савінова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 82-88. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44092
dc.description.abstract У статті розглядається проблема діагностики засобами гри на сучасному етапі розвитку логопедії, що дозволялє всебічно аналізувати та оцінювати рівень сформованості мовленнєвої діяльності дошкільника з порушеннями мовленнєвої діяльності, в тому числі стан сформованості просодичних компонентів. Представлено критерії, показники, рівні оцінки, комплекс ігрових вправ для діагностики. Презентовано завдання для проведення активно-ігрової діагностики та корекції просодичної сторони мовлення дітей. У результаті проведення діагностичного обстеження дітей із нормою та патологією мовленнєвого розвитку визначено особливості розвитку просодики дошкільників різних категорій. Обгрутована необхідність проведення активно-ігрової діагностики мовленнєвої діяльності дошкільників. Визначені основні напрямки формування багатокомпонентних складових просодичної сторони мовленнєвої діяльності дітей. Апробована на практиці запропонована активно-ігрова діагностика дозволяє здійснювати аналіз стану просодики в провідному для дитині виді діяльності – грі. uk
dc.description.abstract The problem of diagnostics means playing at the present stage of development of speech therapy reveals in the article, which allows a comprehensive review and evaluate the level of development of speech activity of preschool children with impaired speech activity, including the state of formation prosodic components. The criteria, indicators, valuation levels, a complex gaming exercise to diagnosis reveals in the article. The task for an active game-diagnosis and correction of prosodic aspects of speech children presented. The peculiarity of development of prosodic characteristics of preschool children of various categories determined as a result of diagnostic examination of children with normal and abnormal development of speech prosody. The necessity of realization active-game diagnosis of speech activity preschoolers substantiate. The basic directions of formation of multi-party components prosodic speech activity of children define. The active-play diagnostics has been tested in practice, which allows for the analysis of prosody in the leading activity for the child - the game. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject просодика uk
dc.subject активно-ігрова діагностика uk
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject prosodic uk
dc.subject active-play diagnostics uk
dc.subject children with severe developmental speech disorder uk
dc.subject speech activity uk
dc.title Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників uk
dc.title.alternative The active-play diagnostics of prosodic aspect of speech of preschool children uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics