ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Савінова, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T09:42:23Z | |
dc.date.available | 2024-02-13T09:42:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Савінова, Н. В. Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників / Н. В. Савінова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 82-88. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44092 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема діагностики засобами гри на сучасному етапі розвитку логопедії, що дозволялє всебічно аналізувати та оцінювати рівень сформованості мовленнєвої діяльності дошкільника з порушеннями мовленнєвої діяльності, в тому числі стан сформованості просодичних компонентів. Представлено критерії, показники, рівні оцінки, комплекс ігрових вправ для діагностики. Презентовано завдання для проведення активно-ігрової діагностики та корекції просодичної сторони мовлення дітей. У результаті проведення діагностичного обстеження дітей із нормою та патологією мовленнєвого розвитку визначено особливості розвитку просодики дошкільників різних категорій. Обгрутована необхідність проведення активно-ігрової діагностики мовленнєвої діяльності дошкільників. Визначені основні напрямки формування багатокомпонентних складових просодичної сторони мовленнєвої діяльності дітей. Апробована на практиці запропонована активно-ігрова діагностика дозволяє здійснювати аналіз стану просодики в провідному для дитині виді діяльності – грі. | uk |
dc.description.abstract | The problem of diagnostics means playing at the present stage of development of speech therapy reveals in the article, which allows a comprehensive review and evaluate the level of development of speech activity of preschool children with impaired speech activity, including the state of formation prosodic components. The criteria, indicators, valuation levels, a complex gaming exercise to diagnosis reveals in the article. The task for an active game-diagnosis and correction of prosodic aspects of speech children presented. The peculiarity of development of prosodic characteristics of preschool children of various categories determined as a result of diagnostic examination of children with normal and abnormal development of speech prosody. The necessity of realization active-game diagnosis of speech activity preschoolers substantiate. The basic directions of formation of multi-party components prosodic speech activity of children define. The active-play diagnostics has been tested in practice, which allows for the analysis of prosody in the leading activity for the child - the game. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | просодика | uk |
dc.subject | активно-ігрова діагностика | uk |
dc.subject | діти з тяжкими порушеннями мовлення | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | prosodic | uk |
dc.subject | active-play diagnostics | uk |
dc.subject | children with severe developmental speech disorder | uk |
dc.subject | speech activity | uk |
dc.title | Активно-ігрова діагностика просодичної сторони мовлення дошкільників | uk |
dc.title.alternative | The active-play diagnostics of prosodic aspect of speech of preschool children | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376.36 |