Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вивчення рідних мов та навчання на них у системі освіти Автономної Республіки Крим: динаміка суперечливих процесів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куртсеітов, Р. Д.
dc.date.accessioned 2014-01-23T10:14:34Z
dc.date.available 2014-01-23T10:14:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Куртсеітов Р.Д. Вивчення рідних мов та навчання на них у системі освіти Автономної Республіки Крим: динаміка суперечливих процесів Куртсеітов Р.Д. // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 13. – с. 65-80 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4402
dc.description.abstract У статті аналізується стан вивчення та навчання на рідних мовах у системі освіти Автономної Республіки Крим, основні правові, організаційні та освітні фактори, які впливають на кількісні та якісні параметри цього процесу; консервативний характер системи освіти, яка не відображає зміни в етнодемографічній структурі населення Криму й існуючі потреби етнічних спільнот півострова; непослідовність виконавчої влади в реалізації прийнятих її рішень із розвитку мережі шкіл з рідними мовами навчання. Вказується на існуючі явні диспропорції в задоволенні мовних потреб різних етнічних спільнот. Аналізується складний процес відновлення освіти кримськотатарською мовою після жорстких заборон і обмежень, що існували при радянській тоталітарній системі. ru_RU
dc.description.abstract This article examines learning and teaching of the mother tongue in the system of education of the Autonomous Republic of Crimea as well as the major legal, organizational and educational factors that influence the quantitative and qualitative parameters of the process. The conservative nature of the system of education that does not reflect the changes in the ethnic and demographic structure of the population of the Crimea and the present needs of ethnic communities of the peninsula. Lack of consistency of the executive power in the implementation of its decisions related to the development of a network of mother tongue schools. There are clear disparities in meeting the language needs of the different ethnic communities. The complex process of restoring education in the Crimean Tatar language after strict prohibitions and restrictions that existed during the Soviet totalitarian system is analyzed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Київ : Фенікс, 2013 ru_RU
dc.subject рідна мова ru_RU
dc.subject система освіти ru_RU
dc.subject етнодемографічна структура ru_RU
dc.subject кримськотатарська мова ru_RU
dc.subject mother tongue ru_RU
dc.subject system of education ru_RU
dc.subject ethnic and demographic structure ru_RU
dc.subject the Crimean Tatar language ru_RU
dc.subject.classification 316.74 ru_RU
dc.title Вивчення рідних мов та навчання на них у системі освіти Автономної Республіки Крим: динаміка суперечливих процесів ru_RU
dc.title.alternative Mother tongue learning and its teaching in the system of education of the Autonomous Republic of Crimea: dynamics of controversial processes ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу