Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Мотивація навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної реабілітації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ляхова, І. М.
dc.date.accessioned 2024-02-06T08:41:10Z
dc.date.available 2024-02-06T08:41:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ляхова, І. М. Мотивація навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної реабілітації / І. М. Ляхова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3K1 (56) - C. 228-231. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44029
dc.description.abstract У статті зазначено, що мотивація є однією з найважливіших проблем у вітчизняній і зарубіжній психології та педагогіці. Особливого значення вона набуває для теорії і методики професійної освіти, тому що дозволяє виявити джерела навчально-пізнавальної активності студентів; сили, що спонукають до їхньої навчально-пізнавальної діяльності та поведінки у процесі навчання у вищій школі. Навчально-професійну мотивацію слід розглядати як один із факторів готовності майбутніх фахівців різних напрямів підготовки до професійної діяльності, як сукупність факторів і процесів, що спонукають і спрямовують особистість до успішного опанування майбутньою професією. Експериментальним шляхом визначено найбільш значущі мотиви навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної реабілітації. uk
dc.description.abstract The article states that the motivation is one of the most important problems in the domestic and foreign psychology and pedagogy. Motivation is of particular importance to the theory and methodology of professional education, as it allows to identify the sources of learning and cognitive activity of the student to encourage the strength of his educational and professional activities and behavior in the learning process in higher education. Academic and professional motivation should be considered as one of the factors of readiness of the future experts of various specialties for professional work as a combination of factors and processes that encourage and guide the person to successfully master the future profession. Low level of academic and professional motivation largely prevents the formation of readiness of the future experts of physical rehabilitation to perform their professional functions. The experiment revealed the most significant motives educational and professional activity of future specialists of physical rehabilitation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject мотивування uk
dc.subject навчально-професійна діяльність uk
dc.subject майбутні фахівці фізичної реабілітації uk
dc.subject motivation uk
dc.subject motives uk
dc.subject academic and professional activity uk
dc.subject future specialists of physical rehabilitation uk
dc.title Мотивація навчально-професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної реабілітації uk
dc.title.alternative Мотивация учебно-профессиональной деятельности будущих специалистов физической реабилитации uk
dc.title.alternative Motivation of academic and professional activity of future specialists of physical rehabilitation uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics