Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сильченко, В. В.
dc.contributor.author Божко, Д. І.
dc.date.accessioned 2024-02-05T14:17:09Z
dc.date.available 2024-02-05T14:17:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сильченко, В. В. Граматико-стилистичні уміння учнів з ТПМ / В. В. Сильченко, Д. І. Божко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 9. – С. 75-81. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44006
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення на основі функціональної стилістики та вироблення відповідних комунікативно-мовленнєвих умінь шляхом використання лексичних синонімів та граматичних мовних одиниць української мови. У дослідженні з’ясовано ступінь розробки досліджуваної проблеми у загальній та спеціальній лінгводидактичній та психолого-педагогічній літературі, досліджено рівні засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних синонімічних, граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з ТПМ. Обґрунтовано психолого-педагогічні та методичні передумови формування у молодших школярів із ТПМ основ функціональної стилістики, розроблено зміст та описано експериментальну методику формування граматико-стилістичних умінь з урахуванням функціонально-стилістичного аспекту, визначено її місце у загальній системі навчання мови і мовлення. Результати дослідження довели педагогічну доцільність та ефективність системи граматико-стилістичних вправ на функціональностилістичній основі як засобу розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ. uk
dc.description.abstract Research is dedicated to the problem of the forming of grammatical stylistic skills of the primary school pupils with serious language disorders on the basis of functional stylistics and working-out of appropriate communicational speech skills using lexical synonyms and grammatical linguistic units of Ukrainian language. During the research there was cleared up the elaboration level of the researched problem in the general and special linguistic didactical and psychological pedagogical literature, as well there were researched the levels of assimilation of the theoretical knowledge and practical synonymous, grammatical stylistic skills of the primary school pupils with serious language disorders. Here is presented the scientific basing of the psychological pedagogical and methodical preconditions of the forming of the functional stylistics basis of the primary school pupils with serious language disorders, the content is worked up, the experimental methods of grammatical-stylistic skills forming is described taking into account the functionally stylistic language aspect as well its place was defined in the general system of the native language studying and forming of communicative speech skills. The research results proved the pedagogical expediency and efficiency of the system of the grammatical stylistic exercises on the functionally stylistic basis as the means of communicative speech skills of the primary school pupils with serious language disorders. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject учні початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk
dc.subject методика початкового навчання мови uk
dc.subject граматико-стилістичні уміння uk
dc.subject мовні засоби uk
dc.subject лексичні синоніми uk
dc.subject граматичні синоніми uk
dc.subject художній текст uk
dc.subject науковий текст uk
dc.subject текст uk
dc.subject стиль uk
dc.subject функціональна стилістика uk
dc.subject комунікативно-мовленнєва діяльність uk
dc.subject the primary school pupils with serious language disorders uk
dc.subject the general backwardness of language uk
dc.subject the methods of primary teaching the native language uk
dc.subject grammatical-stylistic skills uk
dc.subject linguistic means uk
dc.subject lexical synonyms uk
dc.subject grammatical synonyms uk
dc.subject the feature text uk
dc.subject the scientific text uk
dc.subject the text uk
dc.subject the style uk
dc.subject the functional stylistics uk
dc.subject the communicative speech activity uk
dc.title Граматико-стилистичні уміння учнів з ТПМ uk
dc.title.alternative Of grammatical and stylistic skills of children with SST uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу