Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Експериментальна методика дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пімєнова, К. О.
dc.date.accessioned 2024-02-05T14:15:44Z
dc.date.available 2024-02-05T14:15:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Пімєнова, К. О. Експериментальна методика дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ / К. О. Пімєнова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 9. – С. 63-75. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44005
dc.description.abstract В статті описується експериментальна методика дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ. Проаналізовано стан розробки проблеми в корекційній освіті. Запропоновано діагностичну методику дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ, яка складається із 3 змістових блоків, кожен з яких був спрямований на дослідження визначених нами складників сформованості синтаксичної складової. Визначено критерії сформованості знань про синтаксис, а саме: правильне використання дітьми різних синтаксичних одиниць (простих і складних), вміння їх визначати, аналізувати і характеризувати; засвоєння дітьми різних типів синтаксичних конструкцій; розуміння та використання синтаксичних простих та складних одиниць в зв’язному усному мовленні. uk
dc.description.abstract The article describes the experimental method of study of the state and peculiarities of mastering of knowledge about syntax by the primary school students with severe speech disorder. It analyses the state of development of this problem in correctional education. The author proposes the diagnostic technique of study of the state and peculiarities of mastering of knowledge about the syntax of the primary school students with SSD. The article consists of 3 blocks of content, each of which is aimed at the study of the identified components of formation of the syntactic component. The article defines the criteria of formation of knowledge about syntax, namely: proper use by children of different syntactic units (simple and complex), the ability to identify, analyze and characterize them; understanding and using of simple and complex syntactic units in coherent speech. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject синтаксис uk
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.subject діагностична методика uk
dc.subject критерії сформованості знань про синтаксис uk
dc.subject syntax uk
dc.subject children with severe speech disorders uk
dc.subject diagnostic methods uk
dc.subject criteria of formation of knowledge about the syntax uk
dc.title Експериментальна методика дослідження стану та особливостей оволодіння знаннями про синтаксис учнями початкових класів з ТПМ uk
dc.title.alternative The experimental method of study of the state and peculiarities of mastering of knowledge about syntax by the primary school students with severe speech disorder (SSD) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.3.016:81'367]:616.22-008.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу