Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bezkorovainyi, Dmytro
dc.contributor.author Zvyagintseva, Iryna
dc.contributor.author Kravchuk, Yevhen
dc.contributor.author Mashchenko, Oksana
dc.contributor.author Horoshko, Nataliya
dc.contributor.author Kliuka, Andrii
dc.contributor.author Sadovska, Irina
dc.date.accessioned 2024-01-29T13:17:28Z
dc.date.available 2024-01-29T13:17:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Research of the features of healthy lifestyle indicators of students during distance learning / D. Bezkorovainyi, I. Zvyagintseva, Ye. Kravchuk, O. Mashchenko, N. Horoshko, A. Kliuka, I. Sadovska // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 1 (173). – С. 9-13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43850
dc.description.abstract The article examines general ideas about a person’s healthy lifestyle, diagnoses the presence and completeness of a healthy lifestyle among 1st-2nd year students of all specialties, conducts a comparative analysis of the lifestyle of first- and second-year students, provides practical recommendations on ways and means of acquiring knowledge, skills and sustainable skills for developing a healthy lifestyle. Practical recommendations are given to establish the medical characteristics of the student’s actual lifestyle and to correct the worst indicators according to the parameters of the formula for a healthy lifestyle. The positive impact of physical education classes on the way and quality of life of students during their studies at a higher education institution was reliably confirmed (P<0.05). uk
dc.description.abstract У статті розглянуто загальні уявлення про здоровий спосіб життя людини, діагностовано наявність та повноту здорового способу життя у студентів 1-2 курсів усіх спеціальностей. Для встановлення медичної повноцінності способу життя застосовано соціологічний опитувальник з використанням «Медичної опитувальної анкети способу життя студента», який містив 41 запитання, що охоплюють 12 параметрів ЗСЖ, а це дало змогу повною мірою розкрити ключову сутність кожного параметра формули здорового способу життя. Проведено порівняльний аналіз способу життя студентів першого та другого курсів; встановлено, що більшість студентів веде медично-задовільний спосіб життя (75-76 %); наведено практичні рекомендації щодо способів і засобів набуття знань, умінь та стійких навичок з формування здорового способу життя. Надано практичні рекомендації, що дають змогу встановити медичну характеристику фактичного способу життя студента, скорегувати найгірші показники за параметрами формули здорового способу життя. Достовірно підтверджено (Р < 0,05) позитивний вплив занять фізичного виховання на спосіб і якість життя студентів під час навчання в закладі вищої освіти, що було головною метою цього дослідження. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.subject nutrition uk
dc.subject hardening uk
dc.subject health uk
dc.subject disease uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject харчування uk
dc.subject загартування uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject захворювання uk
dc.title Research of the features of healthy lifestyle indicators of students during distance learning uk
dc.title.alternative Дослідження особливостей показників здорового способу життя студентів під час дистанційного навчання uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.011.3:378.4
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.1(173).01


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу