ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Bezkorovainyi, Dmytro | |
dc.contributor.author | Zvyagintseva, Iryna | |
dc.contributor.author | Kravchuk, Yevhen | |
dc.contributor.author | Mashchenko, Oksana | |
dc.contributor.author | Horoshko, Nataliya | |
dc.contributor.author | Kliuka, Andrii | |
dc.contributor.author | Sadovska, Irina | |
dc.date.accessioned | 2024-01-29T13:17:28Z | |
dc.date.available | 2024-01-29T13:17:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Research of the features of healthy lifestyle indicators of students during distance learning / D. Bezkorovainyi, I. Zvyagintseva, Ye. Kravchuk, O. Mashchenko, N. Horoshko, A. Kliuka, I. Sadovska // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 1 (173). – С. 9-13. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43850 | |
dc.description.abstract | The article examines general ideas about a person’s healthy lifestyle, diagnoses the presence and completeness of a healthy lifestyle among 1st-2nd year students of all specialties, conducts a comparative analysis of the lifestyle of first- and second-year students, provides practical recommendations on ways and means of acquiring knowledge, skills and sustainable skills for developing a healthy lifestyle. Practical recommendations are given to establish the medical characteristics of the student’s actual lifestyle and to correct the worst indicators according to the parameters of the formula for a healthy lifestyle. The positive impact of physical education classes on the way and quality of life of students during their studies at a higher education institution was reliably confirmed (P<0.05). | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто загальні уявлення про здоровий спосіб життя людини, діагностовано наявність та повноту здорового способу життя у студентів 1-2 курсів усіх спеціальностей. Для встановлення медичної повноцінності способу життя застосовано соціологічний опитувальник з використанням «Медичної опитувальної анкети способу життя студента», який містив 41 запитання, що охоплюють 12 параметрів ЗСЖ, а це дало змогу повною мірою розкрити ключову сутність кожного параметра формули здорового способу життя. Проведено порівняльний аналіз способу життя студентів першого та другого курсів; встановлено, що більшість студентів веде медично-задовільний спосіб життя (75-76 %); наведено практичні рекомендації щодо способів і засобів набуття знань, умінь та стійких навичок з формування здорового способу життя. Надано практичні рекомендації, що дають змогу встановити медичну характеристику фактичного способу життя студента, скорегувати найгірші показники за параметрами формули здорового способу життя. Достовірно підтверджено (Р < 0,05) позитивний вплив занять фізичного виховання на спосіб і якість життя студентів під час навчання в закладі вищої освіти, що було головною метою цього дослідження. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | healthy lifestyle | uk |
dc.subject | nutrition | uk |
dc.subject | hardening | uk |
dc.subject | health | uk |
dc.subject | disease | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | харчування | uk |
dc.subject | загартування | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | захворювання | uk |
dc.title | Research of the features of healthy lifestyle indicators of students during distance learning | uk |
dc.title.alternative | Дослідження особливостей показників здорового способу життя студентів під час дистанційного навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 796.011.3:378.4 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.1(173).01 |